مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 17 May 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون،  متن پیام مهندس قباد ناصری، بدین شرح است:

                        بسمه تعالی
روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.
                                    مقام معظم رهبری
رشد و پیشرفت  هر سازمان به عنوان یک جامعه  بر اساس آگاهی بخشی، تنویر افکار وصداقت در اطلاع رسانی در راستای افزایش اعتماد عمومی می باشد که   این،  رسالت بنیادین روابط‌ عمومی ها است.
روابط عمومی یک نهاد صرفا تشریفاتی نبوده و  نقش اصلی خود را  به عنوان مرجع  تخصصی کارآمد با هدف ارتقا و پیشرفت سازمان ایفا می کند؛  پرواضح است که امروزه روابط عمومی به عنوان بخشی از رویکرد و فلسفه مدیریت قلمداد می شود و ارتباطات عصاره آن است که در قابی از هنر و دانش تخصصی، همچون حلقه ای پولادین، زنجیره دینفعان و سازمان را متصل نگاه داشته است.
اینجانب ضمن تبریک آغاز به کار نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به عنوان بزرگترین عرضه نمایش توان و اقتدار صنعت نفت ایران اسلامی و آرزوی تحقق اهداف پیش بینی شده در این رویداد بین المللی،   فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه(۱۷ می) روز  ارتباطات و روابط ‌عمومی را  به فعالان این عرصه در صنعت نفت  تبریک عرض می نمایم و موفقیت روزافزون آنان را از درگاه احدیت مسئلت دارم.
                                           قباد ناصری 

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار