نماینده مردم ایلام در مجلس؛
نماینده مردم ایلام در مجلس بیان داشت : پیرو امضای تفاهمنامه بین وزارت نفت و وزارت بهداشت در خصوص احداث مرکز رادیوتراپی در مرکز استان، وزیر نفت دستور دادند مقدمات سهم ۵۰ درصدی وزارت نفت آماده شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 16 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی افزود : مطالبه دیگر در دیدار با وزیر نفت عودت به کار نگهبانان ایستگاه ۴۸ گاز در استان بود که وزیر نفت طی تماس تلفنی با مسئولان مربوطه خواستار پیگیری جدی و اقدام لازم در این موضوع شدند.

وی گفت : پیگیر تبدیل وضعیت بیش از ۴۰۰ نفر از نیروهای ایثارگر شاغل در میدان نفتی آذر در مهران هستیم، در این ارتباط وزیر نفت دستور پیگیری جدی و اقدام لازم را در این خصوص صادر کرد.

فلاحی بیان داشت :  تسریع در تهیه دستگاه ام آر آی برای مرکز استان ضروری است، در این زمینه وزیر بهداشت دستور لازم برای تسریع در روند انجام این کار صادر کرده است.

فلاحی مطرح کرد : بیمارستان شهرستان سیروان از دیگر مطالبات مردم است، که با توجه به اینکه در نوبت موافقت اصولی در کمیسیون ماده ۲۰ است وزیر بهداشت دستور اقدام لازم در این زمینه را صادر کرده است.

وی گفت : در راستای قول رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بزرگداشت شهدای زمین فوتبال چوار مبنی بر اعطای امتیاز یک تیم در لیگ ۲ فوتبال، دستور مساعدت مالی را در این باره صادر و طرح این موضوع را در کارگروه فرهنگی ابلاغ کردند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار