نماینده کرج در مجلس:
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند از برجام برای نفوذ در ایران استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 12 October 2015

به گزارش تابناک – البرز: محمد جواد کولیوند طی سخنانی در مراسم سالروز تشکیل دانشگاه علمی و کاربردی اظهار داشت: برای دست‌یابی به توسعه پایدار و حفظ اقتدار و قدرت کشور در عرصه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران باید حرف‌های بسیاری در خاورمیانه و جهان داشته باشد.
وی افزود: دست‌یابی به این مهم نیازمند وحدت، همدلی و حرکت در مسیر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
این مسئول بیان داشت: بخش مهمی از برنامه‌ها و طرح‌های کشور باید در حوزه توسعه اقتصادی و پیشرفت علمی کشور باشد، تا بتوانیم با رونق اقتصادی به اهداف نظام دست‌یابیم.
کولیوند افزود: یکی از نیازهای اصلی کشور این است که با یک برنامه صحیح و منطقی و حرکتی حساب شده، از رکود در بخش‌های اقتصادی کشور مانند صنعت و معدن و تجارت جلوگیری کرده و باید با لغو تحریم‌ها مشکلات کشور را کاهش دهیم.
وی با اشاره به بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: اصول و کلیت برجام پذیرفته شده است، اما نظام ما خطوط قرمزی هم دارد که نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم. به عنوان نمونه نباید برجام منجر به نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمن در کشورمان شود.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر باید برجام به صورتی اجرا شود که تمام تحریم‌ها در همان مرحله نخست لغو شود، نه اینکه شرایطی را بپذیریم که دشمنان با کوچک‌ترین فرصتی تحریم‌ها را دوباره به اجرا بگذارند.

کولیوند تاکید کرد: به طور قطع دشمنان و کشورهای غربی و در راس آنها آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که از برجام برای نفوذ به داخل ایران استفاده کنند، لذا باید با هوشیاری جلوی آنها را بگیریم.
وی خطاب به دانشجویان و اساتید دانشگاه گفت: نخبگان ما باید فضای فکری جامعه را به درستی مدیریت کنند و به مردم اطمینان دهند که مسئولان و به ویژه در مجلس، هیچ ذلتی را علیه کشور نمی‌پذیریم.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید تمام فکر خود را معطوف به مذاکرات کنیم. مذاکرات تمام مسائل مهم ما نیست و باید به بخش‌های مختلف نیز توجه ویژه و جدی داشته باشیم.
کولیوند اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان در حوزه فرهنگی است و با تهاجم فرهنگی می‌خواهند ذهن جوانان ما را منحرف کنند.
وی در پایان تاکید کرد: اگر پیرو ولایت باشیم و به رهنمودهای ولایت توجه کنیم، دشمن نمی‌تواند به ما آسیب برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار