تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری خانگی با کسب نتیجه مساوی سه بر سه مقابل چوکا تالش گیلان متوقف شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ 11 May 2023

این مسابقه شاگاه چهارشنبه در چارچوب هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) در حضور جمعی از تماشاگران و مسوولان اجرایی و ورزشی در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال چادرملو به ترتیب توسط میلاد پورصف شکن در دقیقه ۱۹ و علی خدادادی در دقایق ۶۹ و ۸۴ و همچنین گل‌های تیم چوکا تالش توسط پرهام جوادی در دقیقه ۴۵، میثم فردوسی در دقیقه ۶۶ و عرفان شمخالی در دقیقه ۷۷ به ثمر رسید.

این مسابقه را حسین زمانی از قم با کمک‌ها مصطفی بابایی از قم و حسین بهوندی از خوزستان و داور چهارم محسن اسدی از کرمان داوری کردند، ناظر داوری قاسم واحدی از فارس، نماینده فدراسیون، منصور جنتی از کرمان، نماینده ویژه فدراسیون، جواد خلیفه سلطانی از اصفهان و نماینده هیات فوتبال یزد، محمدصادق عزیزی بود.

خلیج فارس ماهشهر آخرین حریف چادرملو اردکان

اسامی تیم فوتبال چادرملو اردکان شامل حجت صدقی،سعید محمدی‌فر، رامین داودی، آرش مهری بابادی، رضا محمودآبادی، سیروس صادقیان، پوریا بالی لاشک، میلاد پورصف شکن، رضا دهقان، میلاد محسنی، علی طاهران سرخه، سرمربی محمدسعید اخباری و مدیر تیم محمد کاظمی بود.

همچنین در تیم چوکا تالش، رضا منصوری، صادق صادقی، عرفان شمخانی، پرهام جوادی، میثم فردوسی، سامان نورمحمدی، حافظ یعقوبی، محمد جعفری، محمد جواد لولاری، مرصا فلاح نژاد، داریوش بخت و محمد بختیاری بازی کردند و سرمربی تیم جهانگیر عسکری بود.

تعدادی از تماشاگران تیم چادرملو اردکان در آخر این دیدار نارضایتی خود را از وضعیت تیم فوتبال چادرملو و کسب نتایج ضعیف در طول فصل و مسابقات هفته اخیر بویژه توسط کادرفنی و عوامل باشگاه اعلام و خواستار بررسی موضوع شدند.

تیم چادرملو اردکان با وجودی که در فصل جاری رقابت‌ها با بکارگیری کادرفنی و بازیکنان غیربومی برای رسیدن به لیگ برتر کشور هزینه‌های زیادی را صرف کرده تاکنون به نتایج مطلوب نرسیده و این شرایط موجب رنجش خاطر جامعه ورزش به خصوص علاقه مندان به فوتبال شده است.

تیم چادرملو اردکان تا پایان لیگ امسال یک مسابقه دیگر در خانه مقابل تیم‌ خلیج فاس ماهشهر پیش‌رو دارد و هم‌اکنون با کسب ۴۴ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ قرار دارد و فقط در بازی آخر خود به دنبال دفاع از حیثیت فوتبال استان یزد است.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

۲ تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار