مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد از اختصاص سهمیه آرد ویژه مواقع بحران به نانوایی‌های یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 11 May 2023

محمدعلی ملک‌زاده در نشست مشترک با مدیرکل غله استان یزد با اشاره به اینکه استان باید در برابر بحران‌های احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در هر زمان باید نسبت به تامین آن برای شهروندان اقدام لازم صورت پذیرد بحث نان است.

وی خاطرنشان کرد: از این رو یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که در شرایط بحرانی وجود دارد، تامین نان مورد نیاز در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: در ارتباط با مواقع بحرانی نکته بسیار مهمی که همیشه مورد تاکید است بحث آمادگی پیش از وقوع بحران برای تامین مایتحاج مورد نیاز و خدمات لازم است.

ملک‌زاده گفت: هدف از تامین آرد، مقابله مناسب و به موقع با بحران‌ها و رفع اثرات ناشی از آن‌ها است و در این خصوص کلیه تمهیدات لازم جهت مواجه با بحران‌های احتمالی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام وقوع حادثه و بحران، خبازی‌های منتخب با برچسب مدیریت بحران در شهرستان‌ها با دستور ستاد مدیریت بحران به صورت فوق العاده اقدام به طبخ و تامین نان مردم خواهند کرد.

ملک‌زاده ادامه داد: کیفیت پخت، ایمن بودن مکان نانوایی، داشتن مشعل با سوخت دوم و برق اضطراری ملاک‌های تعیین اولویت در تعیین نانوایی‌ها است.

وی افزود: ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اداره کل غله استان و فرمانداری مسئولیت تعیین و بازرسی رعایت سهمیه و انجام ذخیره‌سازی در نانوایی‌های مذکور را بر عهده دارند.

مدیرکل مدیریت بحران ادامه داد: یکی از مشکلات در شرایط بحران انتقال آرد به نانوایی‌ها است که با اجرای این طرح زمان ارائه خدمات در شرایط بحران کاهش می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار