رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بابل گفت: در سال گذشته خدمات فرهنگی به یک هزار و 200 دانش آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارایه شده است، بر این اساس 360 میلیون تومان وام دانشجویی با مشارکت بانک های عامل جهت برطرف شدن نیاز های ضروری دانشجویان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ 10 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد جعفری با اشاره به اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم افزود: در این مدت 894 میلیون تومان جهت ارایه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان مورد حمایت کمیته امداد بابل اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه، در سال گذشته خدمات فرهنگی به یک هزار و 200 دانش آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارایه شده است گفت: بر این اساس 360 میلیون تومان وام دانشجویی با مشارکت بانک های عامل جهت برطرف شدن نیاز های ضروری دانشجویان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بابل بیان کرد: اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در روستا، طرح یاس، ثبت نام رایگان مددجویان مستعد در مدارس هیات امنایی و غیر انتفاعی (مدارس همدل)، جلسات اندیشه ورزی از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است.

جعفری یادآور شد: بیکاری، کار گریزی، افت تحصیلی، ترک تحصیل و اختلافات خانوادگی پنج معضل و مسئله اجتماعی شناسایی‌ شده در بین خانواده‌های روستایی و محروم هستند که مقابله با آنها در طرح ۳۱۳ دنبال می‌شود.

وی افزود: سایر برنامه‌های فرهنگی صرفا با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

خاطرنشان می شود: ۱۰۶۰۰ نفر در شهرستان بابل تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار