مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۸۹۰ هزار تن گندم و کلزا در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 06 May 2023

امید جهان نژادیان با اشاره به آخرین وضعیت خرید گندم و کلزا اظهار کرد: از ابتدای برداشت تاکنون که بیش از دو هفته از آغاز این عملیات گذشته است بیش از ۸۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون همچنین بیش از ۲۶ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و روند خرید همچنان با سرعت در حال انجام است.

جهان نژادیان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شود، عنوان کرد: میزان خرید گندم و کلزای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد بیشتر بوده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان به حساب کشاورزان خوزستانی برای خرید تضمینی گندم و کلزا واریز شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰۰ هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد درون استانی و همچنین استان‌های نیازمند حمل شده است. همچنین همه کلزای خریداری شده به کارخانه‌های روغن کشی منتقل شده است.

منبع/ایسنا

برچسب ها: خرید گندم ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار