مدیرکل گمرکات کرمانشاه از روند رو به رشد صادرات از مرزهای خسروی و شوشمی در فروردین ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 04 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علی اضعر عباس زاده اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری ۵۰ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۲ دلار کالا به وزن ۱۴۴ هزار تن کالا از گمرک خسروی به کشور عراق صادر شده است.

وی افزود: میزان کالای صادر شده در فرودین ماه سال ۱۴۲۱ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از لحاظ ارزش ۲ درصد افزایش و از حیث وزن رشد ۱۲ درصدی داشته است.

سرپرست گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک خسروی اشاره کرد و گفت: کالاهای صادر شده در این مرز شامل سنگ نمای ساختمان، کاشی و سرامیک، لبنیات، لوازم پلاستیکی، میوه و تره بار و.... بوده است.

وی در ادامه از ارزش کالاهای صادر شده از طریق گمرک شوشمی در فروردین ماه سال‌جاری یاد و خاطر نشان کرد: این صادرات شامل پنج میلیون و ۳۱ هزار و ۴۸۱ دلار کالا به وزن ۳۱ هزار و ۳۷ تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲۸ درصد و از حیث وزن رشد ۲۵ درصد رشد داشته است.

عباس زاده عنوان کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک شوشمی در فروردین ماه سال جاری شامل سنگ آهن، میوه و تره بار، گچ ساختمانی، نمک صنعتی، ادوات کشاورزی و … گزارش شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار