رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با تخریب منازل خالی از سکنه محله آقاجان شرایط برای احداث فضاهای تفریحی و مذهبی در این محل فراهم می شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 02 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

پرویز توسلی زاده در حاشیه عملیات تخریب منازل خالی از سکنه محله آقاجان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: گروه های جهادی در این محله به دنبال ساماندهی بودند، فرمانداری، دادگستری، شهرداری کرمانشاه و ستاد مبارزه بامواد مخدر هم در این راستا وارد عمل شدند.

وی افزود: در جریان این عملیات ساختمان هایی که ظاهر نامناسبی دارند تعمیر و بازسازی و ساختمان های بدون مالک به فضای سبز، زمین چمن و.. تبدیل می شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه پیشگیری یکی از سیاست های ریاست قوه قضائیه است، تصریح کرد: متاسفانه این محل دچار مشکلات فراوانی است، امکانات مذهبی و تفریحی موجود نیست
و طبعا انتظاری جز بزهکاری اجتماعی و تجمع باندهای جعل و سارقین سازمان یافته نمی توان داشت.

وی با اشاره به استقبال مردم از تخریب این منازل تشریح کرد: افرادی که به دنبال دریافت وام باشند به آن ها اختصاص داده می شود.

توسلی زاده با ابراز خرسندی از تحولات آغاز شده در محله آقاجان تاکید کرد: با کمک گروه های جهادی و شهرداری منطقه ٨ این محله ساماندهی می شود که یک کار ملی و استثنایی خواهد بود. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار