رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه:
رئیس پلیس پیشگیری استان از افزایش 29درصدی کشفیات سرفت در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه درسال گذشته توسط کلانتری ها و پاسگاه ها انتظامی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 02 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
به گزارش تابناک کرمانشاه سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته شده در فروردین ماه سال جاری واجرای طرحهای مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز، دستگیری معتادین متجاهر، ایست وبازرسی مقطعی و استفاده از سایر ظرفیت های سازمانی و غیر سازمانی توسط مامورین کلانتری وپاسگاههای انتظامی سطح استان یک هزار و 157فقره انواع سرقت کشف شد. 
 
وی با اشاره به دستگیری 760 متهم که عمده ی آن ها را سارقان تشکیل می دهند، گفت:در فروردین سال جاری 37کیلوگرم انواع مواد مخدر و 18 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شده است. 
 
سرهنگ احمدی فرد ادامه داد: دراین مدت با تلاش های صورت گرفته بیش از 67 هزار و 800 لیتر سوخت، 124 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری، 443 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا 139 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و 2 هزار و 12 معتاد متجاهر هم از سطح استان جمع آوری شدند.
 
وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده اند خاطر نشان کرد : پليس همواره با قاطعيت با سارقان و افرادي که نظم وامنيت جامعه را برهم می زنند برخورد خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار