استاندار خوزستان گفت: مطالبات صاحبان صنایع از دستگاه های دولتی یکی از مهمترین مشکلات و مسائل آن‌‎ها است تا امکان ادامه حیات و تلاش برای رشد تولید را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 01 May 2023

علی اکبر حسینی محراب دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از سه شهرک صنعتی اهواز به مناسبت روز کارگر بیان کرد: صاحبان این صنایع بیشتر از مطالبات خود از دستگاه های دولتی ناراضی بودند و این‌موضوع را به طور جدی پیگیری می کنیم.

وی گفت: به مناسبت روز کارگر با حضور در شهرک های صنعتی اهواز با کارگران این واحدها دیدار و از نزدیک با مشکلات و مسائل آن ها و صاحبان صنایع مطلع شدم.

استاندار خوزستان افزود: اگر می خواهیم که چرخه صنایع و اقتصاد خوزستان به درستی کار کند باید کارگران شرایط مناسبی داشته باشند.

وی افزود: در گفت و گویی که با کارگران و مدیران صنایع داشتم بیشتر در خصوص مشکلات در حوزه تامین آب و برق و مسائل مالی صحبت شد که این‌موضوعات حتما مورد پیگیری و رصد قرار می‌ گیرد.

استاندار خوزستان تاکیدکرد: به دنبال فراهم سازی شرایطی برای شهرک های صنعتی در استان هستیم تا در فضایی فعال و پویا کار کنند و با کمترین مشکل فعالیت داشته باشند.

استاندار خوزستان امروز به مناسبت روز کارگر از شهرک های صنعتی سه، چهار و پنج اهواز بازدید کرد و از نزدیک با کارگران و صاحبان صنایع گفت و گو داشت.

۱۱ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت کار و کارگر است.

در خوزستان‌۵۳ شهرک و ناحیه صنعتی فعال وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار