مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تحصیل ۵۴ دانش آموز اوتیسم در مدارس استثنایی کرمانشاه خبر داد و گفت: مدرسه خیری اختصاصی برای این دانش آموزان احداث می شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ 28 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه حدود ٧٠ دانش آموز اوتیسم در سطح استان و در مدارس استثنایی تحصیل می کنند.
 
وی بر لزوم دریافت خدمات ویژه این دانش آموزان تاکید کرد و افزود: خدمات لازم برای این دانش آموزان، گفتار درمانی، توانبخشی و آموزش های جانبی است. 
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: یک مدرسه اختصاصی اوتیسم در کرمانشاه با نام بشارت وجود دارد که 54 نفر از مجموع 70 دانش آموز اوتیسمی در این مدرسه تحصیل می کنند.  
 
وی گفتار درمانی و توانبخشی را از خدمات ارائه شده در این مدرسه عنوان کرد و گفت: این امکانات در حد بضاعت آموزش و پرورش در اختیارشان است. 
 
وی همچنین از احداث یک مدرسه اختصاصی 15 کلاسه در دولت آباد با 1113 متر زیربنا و با مشارکت خیرین
خبر داد و تصریح کرد: این مدرسه برای مهر ماه آماده می شود. 
 
محمدی تاکید کرد: این مدارس تا ششم ابتدایی است و معلمان آن ها د دوره های ضمن خدمت، دوره های مهارت آموزی و دوره های تکمیلی بازآموزی، توان افزایی و دانش افزایی را کسب می کنند. 
 
وی همچنین از پرداخت مبالغی در سال به خانواده این افراد خبر داد و گفت: همکاران آموزش و گرورش با اولیا دانش آموزان مرتبا ارتباط دارند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار