به گزارش تابناک مازندران، امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و رئیس کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری در این جلسه با تاکید بر سیاست دولت مبنی بر غیر حضوری شدن ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به مردم تا پایان دولت سیزدهم اظهار کرد: کلیه دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به برون سپاری خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت همکاری لازم را داشته باشند و مشکلات و موانع موجود را برطرف نمایند و در کنار آنها دفاتر پیشخوان نیز می بایست در راستای حفظ منافع خودشان و تحقق سیاست های دولت ارتقاء یافته و در جهت ارائه خدمات به صورت صحیح به مردم اهتمام ورزند.
گفتنی است در این جلسه با حضور مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پست، منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ثبت اسناد و املاک، حمل و نقل و پایانه ها، سهامی آب منطقه ای استان مازندران، شهرداری ساری و نمایندگی بیمه دی در مازندران مطالبات و مشکلات حوزه پیشخوان دولت طرح و بررسی شد.
خبر: الهام زارعی