فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان از کشف 130 میلیارد ریال اموال مسروقه طی فروردین امسال با تلاش ماموران پلیس و در راستای اجرای طرح های مقابله با سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 26 April 2023

 رحمت الله جلیلیان
به گزارش تابناک کرمانشاه سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم پلیس در سال جاری مبارزه با سرقت به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات مردمی و عوامل ناامن کننده در جامعه است.
 
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طی فروردین امسال 14 باند سرقت منهدم و 38 سارق و 6 مالخر نیز دستگیر شدند.
 
سردار جاویدان با اشاره به کشف بالغ بر 300 فقره سرقت از سارقان دستگیر شده، خاطرنشان کرد: ارزش سرقت های کشف شده به بیش از 130 میلیارد ریال می رسد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در فروردین امسال نیز 8 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت که سارقان برای سرقت از آن ها استفاده می کردند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.
 
وی گفت: یکی از برنامه هایی که امسال برای مقابله با سرقت داریم استفاده از تمامی ظرفیت های پلیس است که در همین راستا از توان و ظرفیت یگان ویژه هم استفاده کرده ایم.
 
سردار جاویدان در ادامه از اجرای 74 طرح مقابله ای با سارقان در سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا 162 باند سرقت متلاشی شد.
 
رئیس پلیس کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری 25 نفر از سارقان حرفه ای و خطرناک که سوابق متعدد در سرقت های خشن و مسلحانه داشته اند، افزود: از این افراد بالغ بر 280 فقره سرقت های مهم نظیر منزل و مغازه و همچنین 8 قبضه اسلحه کشف شد.
 
وی در پایان با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه و تحویل به صاحبانشان، گفت: پلیس با همه توان به مقابله با سارقان خواهد پرداخت و اجازه نمی دهیم کرمانشاه که یکی از امن ترین استان های کشور است جولانگاه افراد سارق و مجرم شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار