نشست خبري سيزدهمين جشنواره بين المللي فرهنگي هنري خليج فارس؛
تابناك- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به اهميت روز ملی خلیج فارس(۱۰اردیبهشت) گفت: رويداد سيزدهم با تفاوتي نسبت به رويدادهاي گذشته برگزار شده كه ۱۰سفرنامه آلمانی درباره روز ملی خلیج فارس به زبان فارسی ترجمه شده که برای اولین بار در سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس اتفاق اقتاده أست.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶ 26 April 2023

به گزارش خبرنگار تابناك هرمزگان،اسمعيل جهانگیری شامگاه سه شنبه در اين نشست خبری عنوان كرد: برگزاري جشنواره شعر بين المللي در قلب خليج فارس با حضور ٨ كشور در جزيره بوموسي هويت بخشي بين المللي خليج فارس را باز متذكر شده و ي گفت :رونمایی از یک اثر خوشنویسی استاد غلامحسین امیرخانی از دیگر برنامه های این روز است.
مدير كل ارشاد هرمزگان : تقدیر از برگزیدگان کتاب خلیج فارس، رونمایی از کتاب عکس خلیج فارس را از برنامه های شاخص روز ملی خلیج فارس اعلام کرد.
به گفته جهانگيري برنامه های سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس از ششم اردیبهشت با معرفی برگزیدگان جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس آغاز می شود.
وی از همایش ملی خلیج فارس در بندرکنگ(هفتم اردیبهشت)،جشن مردمی در بندرعباس زير پرچم (نهم اردیبهشت) و نشست هم اندیشی چهره های ماندگار هزاره اخیر خلیج فارس( ۹ اردیبهشت ماه )در جزیره هرمز و مراسم اختتامیه در روز ملی خلیج فارس به عنوان دیگر برنامه های سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس نام برد.
همچنين
اسمعيل جهانگیری اظهار کرد با توجه به هماهنگي های انجام شده، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مهمان ویژه در آیین پایانی احتمالا حضور خواهد داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار