افزایش سوددهی با حفظ محیط زیست و جلوگیری از خام فروشی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار پتروشیمی اصفهان است.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 25 April 2023

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با حضور اعضای هیأت مدیره این شرکت و مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این آئین با قدردانی از زحمات مهندس ایران زاد با اشاره به برنامه‌های در دستور کار پتروشیمی اصفهان گفت: افزایش سوددهی با حفظ محیط زیست و جلوگیری از خام فروشی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار پتروشیمی اصفهان است که امیدواریم با برنامه‌ریزی هدفمند و بر مبنای علم و دانش به این مهم دست یابیم.

محسن قدیری با بیان اینکه پتروشیمی اصفهان یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که برای تقویت و سوددهی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، افزود: ما در چشم انداز پنج ساله خود سوددهی مناسبی را برای این شرکت در نظر گرفته‌ایم و از مدیریت جدید انتظار داریم که در کمترین زمان ممکن این هدف محقق شود.

وی گفت: در نظر داریم با اجرای طرح‌های نوین و بر مبنای علم در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت‌های تابعه و وابسته از جمله پتروشیمی اصفهان اشتغال زایی برای نخبگان را در اولویت قرار دهیم تا ضمن جوان سازی کارکنان از مهاجرت مغز‌ها نیز جلوگیری کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی اصفهان در این آئین با قدردانی از عملکرد مهندس محسن ایران زاد افزود: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان طرح‌های زیرساختی را برای تکمیل زنجیره ارزش در دستور کار قرار داده‌ایم و امروز ۴۰۰ پروژه جدید به صورت همزمان در دست اجرا است.

احمدهاشمی گفت: رویکرد خود را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان از تولید محوری به پروژه محوری تغییر داده‌ایم و سعی داریم در سال ۱۴۰۵ بیش از ۱۰ هزار نفر از نخبگان استان اصفهان را به کار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما در شرکت پتروشیمی اصفهان افزایش سودآوری و تأمین خوراک مورد نیاز صنایع پایین دستی است افزود: در این زمینه باید برنامه‌ریزی درست برای جذب سرمایه گذار و حل مشکلات مالی شرکت در اولویت است تا بتوان به سودآوری و تکمیل زنجیره ارزش دست یافت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان گفت: طرح توسعه صنایع پایین دستی و رفع مشکلات سهامداران سابق شرکت پتروشیمی اصفهان نیز از دیگر اقداماتی است که در برنامه کاری خود به عنوان مدیرعامل این مجموعه در دستور کار دارم.

پس از برگزاری آئین تکریم و معارفه محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و احمدهاشمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان با استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

استاندار اصفهان در این دیدار گفت: عملکرد هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز رضایت بخش بوده و قابل تقدیر است.

سید رضا مرتضوی افزود: می‌توان با تعریف پروژه‌های جدید زیرساختی می‌توان برای سوددهی پتروشیمی اصفهان اقدام کرد تا تأمین خوراک صنایع پایین دستی نیز با مشکل مواجه نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار