مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه ۱۰۵ هزار و ۴۶۰ خدمت توسط عوامل امدادی این جمعیت به مردم خوزستان در یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ 25 April 2023

وحید شعبانی در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد یک ساله این جمعیت در آستانه سفر رئیس جمهور به استان، اظهار کرد: در یک سال گذشته مجموعه جمعیت هلال احمر خوزستان در بخش‌های مختلف صف و ستاد تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم به کار بسته است.

وی با اشاره به تلاش نجاتگران داوطلب در ارائه خدمات امداد و نجات، افزود: در مجموع عملیات‌های جاده‌ای، کوهستان، سیلاب، آوار و شهری ۱۰۵ هزار و ۴۶۰ خدمت توسط عوامل امدادی به مردم استان خوزستان ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه آموزش یکی از محورهای اصلی ماموریتی هلال احمر است، عنوان کرد: یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۶۱۰ خدمت آموزشی نیز در بخش‌های مختلف آموزش همگانی، ضمن خدمت کارکنان، آموزش‌های تخصصی و پایه و پروژه‌های مختلف آموزشی انجام شده است.

وی ارائه کمک‌های حمایتی به نیازمندان، تسکین آلام بشری و محرومیت‌زدایی را بخش دیگری از رسالت هلال احمر در حوزه معاونت امور داوطلبان عنوان کرد و گفت: در این راستا ۱۰۵ هزار و ۳۲۰ خدمت در پروژه‌های مختلف امور داوطلبان از جمله ارائه بسته‌های معیشتی و کمک‌های حمایتی درمانی به مردم خوزستان ارائه شده است.

شعبانی ادامه داد: خدمات بهداشتی، دارویی، درمانی و توانبخشی نیز بخش مهمی از فعالیت‌های این جمعیت را در بر می‌گیرد که در این راستا، ۹۰ هزار و ۷۵۰ مورد ارائه خدمت در این حوزه انجام شده است.

وی ارائه خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه در حوزه معاونت امور جوانان را به عنوان درگاه ورودی جمعیت هلال احمر بیان کرد و افزود: در یک سال گذشته ۶۷ هزار و ۲۱۵ عنوان برنامه‌های مختلف فرهنگی، اردویی توسط اعضای جوان استان خوزستان رقم خورده و بشردوستان جوان این مجموعه مردم نهاد با انجام دادن فعالیت‌های اجتماع محور نقش خود در جامعه را ایفا کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار