کد خبر: ۱۱۰۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 09 August 2022

به گزارش تابناک هرمزگان// مریم پاسالار در یادداشتی نوشت؛ در این گیتی پهناور هرکس بر اساس نقش و مسئولیتی که در زندگانی دارد رسالتی را بر دوش می کشد.
من نیز به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ خبرنگاران و روزنامه نگاران بر خود می دانم که در جستجوی عدالت باشم و از این تریبون استفاده کنم و به پشتوانه سنگر قلم وکاغذ در پی بیان حقایق و شفاف سازی در جهت برقراری عدالت اجتماعی گام بر دارم.
سال ها ست که به واسطه شغلم و البته علاقه مندی ام قدم در این راه خطیر گذاشته ام و سختی های این مسیر را لمس کرده ام و حتی گاهی شیرینی آن را نیز تجربه نموده ام.
دانستم و خوب می دانم که این قلم و این تریبون ها در دستان من امانتی است که باید روشنای حقیقت باشد.
نقدهای منصفانه،اطلاع رسانی دقیق، پیشنهادات صحیح و به جا، همه و همه پلکانی برای رساندن صداها به مسوولین امر و کور سوئی در جهت پیاده سازی اعتدال و عدالت می باشد.
من خبرنگاری را در مکتب زنده یاد حاج یعقوب دبیری نژاد، که از بزرگان رسانه و مطبوعات استان هرمزگان بوده است؛ سپری کرده ام و با خودم عهد کردم که همچون شاگردی کوشا و پر تلاش آموزه های او را آویزه گوش کنم و به کار ببندم. و بار دیگر در روز خبرنگار یاد مرحوم دبیری نژاد را گرامی می دارم وآرزو می کنم فضای استان پر شود از مردان تلاشگر، صریح و فروتنی چون ایوب دبیری نژاد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار