امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان از لحاظ فرهنگی درحال جنگ با مردم ایران هستند و این نوعی از جنگ ترکیبی علیه ایران است.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 22 April 2023

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی روز شنبه در خطبه های نماز عید فطر در اصفهان افزود: روزی که نعمت های الهی برای انسان‌ها نازل می‌شود، به معنای عید است.

وی با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر، اظهار داشت: ضیافتی در این روز برای پایان مهمانی خداوند به راه افتاده است تا روزه داران پاداش روزه های خالصانه و نیایش های خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه در عید قربان با قربانی کردن به سوی خدا می‌رویم و به فقیران کمک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همزمان با عید فطر نیز همه به سوی خدا می‌رویم و زکات فطریه را به افراد فقیر پرداخت می‌کنیم و در صورتی که این زکات بطور دقیق و عادلانه تقسیم شود همه فقیران از آن بهره مند خواهند شد.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: همه مردم باید دستاوردهای ماه مبارک رمضان از جمله تقوا، مبارزه با هوای نفس و ارتباط با خداوند و قرآن را حفظ کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ترویج بی حجابی از توطئه های دشمن است، گفت: همه در جامعه اسلامی در قبال این مسئله مسوول هستیم و رسیدگی و توجه به این مسائل و آسیب‌ها به عنوان دغدغه‌ افراد مومن، انقلابی و خانواده شهداست.

وی با تاکید و توصیه بر رعایت تقوای الهی، افزود: تقوای الهی، مهمترین مسیر رسیدن به کمال و سعادت است و موجب عاقبت‌ به‌ خیری انسان می‌شود.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای انسان‌سازی، زهد و پارسایی بود، ابراز امیدواری کرد که در دیگر روزها و ماه های سال هم با یاری خداوند در مسیر سعادت گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار