کد خبر: ۱۱۰۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴ 21 April 2023

‍ به گزارش تابناک مازندران ، جهرمی «سخنگوی دولت» در بابل اظهار داشت:
بعد از برجام برای دریافت واکسن نیز تحریم بودیم/ ما از ابتدای دولت تقریبا هر ماه بیش از ماه قبل نفت می‌فروشیم/ در طول ۴۴ سال پس از انقلاب رشد شگرفی داشتیم

علی بهادری‌جهرمی، در مراسم اجتماع نیروهای ولایی و انقلابی شهرستان بابل در مدرسه خاتم‌ الانبیاء:
کشوری که صددرصد درآمدش از نفت بود و در حالی که تماما در تحریم است، در حال حاضر اقتصادش در حال پیشرفت به سمت سایر مولفه‌های داخلی است.
 نمی‌خواهند مردم پیشرو بودن در حوزه صنعتی، دستاوردهای پزشکی و توانایی صلح‌آمیز هسته‌ای را متوجه شوند تا موفقیت‌های ما دیده نشود؛ آن‌ها می‌خواهند مردم تصور کنند ضرر کرده‌ایم.
 ۴۴ سال از انقلاب می‌گذرد و دشمن تمام قد با پیشرفت ما مخالفت می‌کند.
 دنیای غرب برای مانع شدن از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند؛ یکی از ابزارها این است که از داخل همان کشور نفوذ کند؛ یک زمانی آن شخص آدم آن کشور می‌شود و یک زمانی شخص متوجه نمی‌شود که آدم غرب است اما در زمین دشمن بازی می‌کند.
دشمن، ما را تحریم می‌کند که رشد نداشته باشیم، اگر بخواهیم صحبت آنان را اجرا کنیم، به ۴۴ سال قبل یعنی به قبل از انقلاب برمی‌گردیم.
دشمن ما وقتی به ما ضربه می‌زند، ما دوتا راه داریم؛ مقاومت و مقابله؛ دولت سیزدهم نیز گفتمانش مقاومت و مقابله است.
حدود ۸ سال قبل از این دولت با رویه دیگری پیش رفتیم و گفتیم مذاکره می‌کنیم؛ در حوزه سلامت و بهداشت نتیجه این الگو که مذاکره می‌کنیم، در مساله مدیریت بحران کرونا به کجا رسید؟ بعد از برجام، اولویت اول اقلام دارویی و کالاهای اساسی بود؛ نتیجه‌اش چی شد؟ به ما واکسن دادند؟
زمانی که این دولت وارد کار شد، روزی ۷۰۹ نفر کشته داشتیم و بعد از ۳ ماه، شدیم یکی از کشورهایی که بیشترین تزریق واکسن را داشتیم؛ این مساله یک الگوی موفق بود.
پایه و اساس حقوق بشر حق حیات است؛ ما بعد از برجام برای حق حیات شهروندان واکسن می‌خواستیم اما به ما گفتند تحریم هستید.
ما از ابتدای دولت تقریبا هر ماه بیش از ماه قبل نفت می‌فروشیم؛ تجارت خارجی ما سال ۱۴۰۱ حدود ۱۱۲ میلیارد دلار بود که نسبت به دولت قبل ۵۰ درصد افزایش داشتیم.
در سال ۹۱ حدود ۱.۷ میلیون خودرو تولید می‌کردیم اما در ابتدای شروع دولت ما (شهریور ۱۴۰۰)، این آمار به ۸۰۰ هزار خودرو کاهش یافت.
در دولت گذشته، ۹۰۰ درصد افزایش قیمت ارز داشتیم و با قیمت ۲۷ هزار تومان تحویل ما دادند؛ این نتیجه الگوی تعامل برای دولت قبل بود!
در طول ۴۴ سال بعد از انقلاب رشد داشتیم و رشد شگرفی نیز داشتیم؛ در بعضی جاها (۴۴ سال بعد از انقلاب) رشد داشتیم و در بعضی جاها منفی بود از جمله همین یک دهه گذشته
رشد اقتصادی در دولت گذشته بر اساس آمارها صفر بوده، این نتیجه الگوی تعامل با غرب است.
ما رکورددار تورم در ۱۰۰ سال اخیر در الگوی تعامل با غرب بودیم؛ میانگین رشد تورم در پنج سال اخیر، از میانگین رشد تورم در ۱۰۰ سال اخیر بیشتر است.
دشمن هر آنچه توان دیپلماتیک، رسانه‌ای، سلبریتی‌های خارجی، شخصیت‌سازی‌های فیک و... را داشته، در جنگ ترکیبی به وسط میدان آورد تا این کشور را از پا در بیاورد تا در مسیر رشد حرکت نکند.
جامعه ایرانی اسلامی از گذشته، جامعه با حیا بوده؛ دشمن سعی می‌کند این حیا را با عادی‌سازی حرف‌های رکیک، توهین و ناسزا، تلاش برای تغییر سبک الگوی پوشش، دروغ سازی و فضای کاذب هویت اسلامی‌ایرانی را ضربه بزند.
دولت تمام قد دارد برخلاف مسیری را که دولت قبل رفته و اشتباه بوده، حرکت می‌کند.
پاسخ نقطه ضعف و مشکلات امروز که نتیجه اشتباهات یک دهه گذشته است را ما نباید بدهیم؛ درمانش با ما است اما پاسخ را باید کسانی بدهند که این مساله را بوجود آوردند.

گزارش: بابک_ابهرزاد

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار