رقابت اسکیت قهرمانی جام رمضان با حضور ۱۰۰ ورزشکار دختر و پسر در سه رده سنی در مجموعه ورزشی کارگران غدیر یزد برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ 11 April 2023

در این رقابت که در سه گروه سنی با حضور این تعداد اسکیت باز دختر و پسر زیر ۱۵ سال برگزار شد ورزشکاران مهارت‌های متنوع اسکیت خود را محک زده و با سایر شرکت کنندگان به رقابت پرداختند.

پس از پایان رقابت در رده سنی متولدان ۸۸ -۹۰ دختران، نفر اول آنیتا خانی، نفر دوم ستایش عسکریان و نفر سوم مهسا مرادی و در رده سنی متولدان ۸۸-۹۰ پسران نیز نفر اول محمد طاها امراللهی ، نفر دوم علریضا دهقان و نفر سوم رضا صالحی شد.

همچنین در رده سنی متولدان ۹۱-۹۴ دختران، زینب آیت اللهی، مهلا مرادی و پرنیا دهقان و همچنین در رده سنی متولدان ۹۱-۹۴ پسران نیز، مصطفی عزیزی، فرزاد دهقانی و مهدیار شرف الدینی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی متوادان ۹۵ به بالا دختران، نفر اول فاطمه فداکار، نفر دوم سلاله عادلی و نفر سوم کیانا دهقانی و در رده سنی متولدان ۹۵ به بالا پسران نیز نفر اول علی آرشان فلاح، نفر دوم حسین دهقانی و نفر سوم امیرحسین پورملک محمدی شدند.

در پایان به نفرات برتر علاوه بر حکم و مدال، جوایز نقدی نیز اهدا شد و به قید قرعه به ۱۰ نفر از حاضران در سالن نیز هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

در این مراسم رییس هیات شهرستان یزد با اشاره به حضور پرشور اسکیت بازان و همراهی خانواده‌ها از این رقابت گفت: اسکیت ورزشی فنی، تاکتیکی و پر شاخه است و لازمه برگزاری رقابت مهارت سنجی شایسته‌ای بود که با استقبال خوب خانواده همراه شد.

محمد هادی آقایی اسکیت را یک ورزش خانوادگی عنوان کرد و ادامه داد: راه رسیدن به پیشرفت و رشد اسکیت در یزد انتخاب این رشته در سنین پایین برای کودکان از سوی خانواده‌ها است و یک ورزش خانوادگی به شمار می‌رود که در آن سن و سال مطرح نیست همین امر باعث می‌شود خانواده‌ها در کنار هم این رشته را دنبال کنند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار