تابناک/کارگران پاکبان قشم نسبت به عدم دریافت بموقع معوقات خود در مقابل ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ 08 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان؛ امروز شنبه ۱۹ فروردين کارگران قشر زحمتکش پاکبان قشم با پیاده روی از سمت مسجد امام علی (ع) طی حرکتی اعتراضی، خود را به ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم رساندند و اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت حق سنوات سال های گذشته خود به سمع مسئولین رساندند.
یک مقام مسئول با حضور در جمع کارگران به اعتراض آنان پاسخ داد و مقرر شد حق سنوات این قشر زحمتکش کارگر تا پایان فروردین ماه پرداخت گردد.
شایان ذکر است نیروهای پاکبان سازمان منطقه آزاد قشم تحت نظر پیمانکار یک شرکت تعاونی فعالیت می نمایند و آنچه مشهود است پس از عدم نتیجه گیری کارگران توسط کارفرما این قشر زحمتکش به مسئولین مافوق پناه آورده اند. لذا لزوم توجه به قشر کارگر در دیدارهای هر ساله مقام معظم رهبری (مدظله) تأکید شده است کما اینکه در دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگران در سال ۱۳۹۴ ایشان فرمودند: 《مسئولان توجّه کنند به مسائل مربوط به کارگران، رفع مشکلات محیط­‌های کارگری و جامعه‌ کارگری مشکلاتی وجود دارد؛ مساله‌ تعویق­‌ها، اخراج­‌ها، مساله‌ معیشت و امثال این­ها؛ این­ها چیزهایی است که در سطح کشور و در میان جامعه‌ کارگری وجود دارد و مشکلات کارگران است، مسئولین همّتشان را بیش از پیش به این مسائل متوجه کنند》.

کارگران پاکبان قشم نسبت به
می طلبد که مسئولین در کمترین زمان ممکن نسبت به پیگیری مطالبات این قشر زحمتکش نهایت تلاش را داشته باشند و خواسته آنان را محقق کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار