رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۹ شهر و بخش استان گفت: در تهران راهپیمایی از مسیرهای تعیین شده بسوی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 05 April 2023

به گزارش تابناک تهران، جلسه ستاد برگزاری انتفاضه و قدس استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد قدس استان تهران با تقدیر از همکاری‌های صمیمانه دستگاه‌های استان در برگزاری مراسم دینی و انقلابی اظهار کرد: شعار روز جهانی قدس امسال «فلسطین محور جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در درون سرزمین های اشغالی گفت: تمام قرائن و نشانه ها حاکی از آن است که رژیم غاصب صهیونیستی به فروپاشی خود نزدیکتر شده و به همین خاطر اهمیت روز قدس امسال بیشتر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، بهره مندی از ظرفیت شبهای قدر جهت روشنگری و جهاد تبیین توسط خطبا و مداحان، برپایی غرفه های مناسب در مسیر راهپیمایی، تولید محتواهای مناسب جهت فضای مجازی، تبلیغات مناسب شهری، استفاده از ظرفیت کودکان جهت همراهی با کودکان فلسطینی، استفاده از تصاویر شهدای انتفاضه و قدس،‌ پویش های مختلف، آدمک سازی و هشتک گزاری در فضای رسانه ای را از جمله برنامه های اجرایی در روز قدس ذکر کرد.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۹ شهر و بخش استان خاطرنشان کرد: در تهران راهپیمایی از مسیرهای تعیین شده بسوی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی از مردم شهید پرور و انقلابی استان تهران درخواست کرد مانند همیشه با خلق حماسه ای دیگر ضمن اظهار همراهی و همدردی با ملت فلسطین جنایات رژیم موقت و غاصب اسرائیل را محکوم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار