مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: چهار فروند کشتی حامل کالای اساسی در انتظار پهلوگیری در اسکله بندر امام خمینی (ره) هستند.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ 05 April 2023

حمید بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: روند واردات نهاده دامی همانند سال گذشته به صورت بی وقفه در حال انجام است.

وی افزود: روز گذشته یک فروند کشتی ۶۱ هزار تنی کنجاله سویا در اسکله بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرد و هم اکنون در حال تخلیه و بارگیری به مناطق مورد نظر است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: محموله این کشتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور وابسته به وزارت جهادکشاورزی از کشور برزیل سفارش و خریداری شده است.

بدوی عنوان کرد: در حال حاضر ۴ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی نیز در انتظار پهلوگیری در در اسکله "فله بار" بندر امام خمینی(ره) هستند و به زودی پس از پهلوگیری روند تخلیه آن‌ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این کشتی‌ها مجموعا حامل ۳۴۰ هزار تن انواع نهاده دامی شامل کنجاله سویا، جو و ذرت دانه‌ای هستند که پس از تخلیه به مناطق مورد نظر حمل خواهند شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این محموله‌ها که در ردیف کالاهای اساسی کشور قرار دارند پس از انجام مراحل نظارت و تایید قرنطینه، استاندارد، دامپزشکی، معاونت غذا و دارو تخلیه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار