معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از انجام 88 هزار و 394 مورد بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 11 October 2015
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از انجام 88 هزار و 394 مورد بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.

علی‌عباس سجادی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از انجام 88 هزار و 394 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان کرمانشاه طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این مدت را 4 هزار و 417 مورد اعلام کرد و بیشترین تخلفات واحدهای صنفی را مربوط به گران‌فروشی و عدم درج قیمت دانست.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان داشت: در طی بازرسی‌های صورت گرفته 5 هزار و 298 مورد تخلف کشف شده است.

سجادی‌راد در مورد میزان کاهش یا افزایش آمار تخلفات و بازرسی‌ها و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته نیز گفت: با توجه به اینکه امسال بازرسی‌ها به اتحادیه‌ها واگذار شده در این خصوص نمی‌توان اظهارنظری انجام داد.

وی با اشاره به اهمیت گزارشات مردمی در کشف تخلفات، بیان داشت: در 6 ماه نخست امسال 2 هزار و 575 مورد شکایت و گزارشات مردمی واصل شده و مردم می‌توانند برای ارائه گزارشات خود با سامانه 124 تماس بگیرند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از پایش روزانه بازار سراسر استان کرمانشاه توسط 25 اکیپ بازرسی خبر داد و گفت: این اکیپ‌های مشترک شامل دو تا سه بازرس است.

سجادی‌راد به نظارت‌های انجام شده توسط بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: بازرسان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی در قالب بازرسی‌های موردی و گشت‌های مشترک کار نظارت را انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار