مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هم زمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان، 6 پروژه مصوب سفر رهبری در حوزه نوسازی مدارس در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 11 October 2015
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هم زمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان، 6 پروژه مصوب سفر رهبری در حوزه نوسازی مدارس در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

مرزبان نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان، مجموعا 45 پروژه مصوبه با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال که در قالب 6 پروژه اعتباری مصوب و توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اجرا می‌شود.

نظری گفت: خرید تجهیزات مدارس، هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش سطح استان، خرید کانکس و تامین امکانات برای مدارس محروم عشایری، هوشمندسازی مدارس، احداث پژوهش‌سرا و آزمایشگاه دانش‌آموزی هرسین و احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی سرپل‌ذهاب از جمله این مصوبات است.

وی احداث دو استخر سرپوشیده دانش‌آموزی در کرمانشاه و قصرشیرین، احداث دو سالن ورزشی سرپوشیده در دالاهو و یک سالن در پاوه، احداث 21 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح استان، احداث دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرمانشاه و یک کانون در اسلام‌آباد و احداث پنج دبیرستان علوم و معارف اسلامی را از جمله دیگر مصوبات عنوان کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از ابلاغ مصوبات، عملیات اجرایی پروژه‌ها در سطح استان آغاز شد و تاکنون 19 پروژه از مصوبات مذکور آماده شده و خرید تجهیزات مدارس و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش سطح استان، خرید کانکس و تامین امکانات برای مدارس محروم عشایری سطح استان صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان، گفت: در دهه سوم مهرماه سال‌جاری 6 پروژه دیگر افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها شامل احداث استخر سرپوشیده فجر، احداث مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، احداث دبیرستان 10 کلاسه دولت‌آباد از جمله این پروژه‌هاست.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: احداث سالن ورزشی سرپوشیده پاوه، احداث پژوهش‌سرا و آزمایشگاه دانش‌آموزی محله چرالنگه و احداث دبیرستان 6 کلاسه علوم و معارف اسلامی پسران از جمله دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری است و مابقی پرو‌ژه‌ها نیز به استثنای پروژه دبیرستان جعفرآباد که محل اجرای آن به تازگی تعیین شده در دست اجرا قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار