نماینده مردم ایلام در محلس شورای اسلامی، گفت: حرکت‌های جهادی و مردم محوری از ویژگی های بارز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایلام در زمینه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان استان بوده که به خوبی مشهود است.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ 25 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌اکبر بسطامی، در حین بازدید از روند فعالیت بیمارستان سیار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، در شهرستان هلیلان، اظهار کرد: مجموعه ستاداجرایی در استان به صورت جهادی، با ایثار و ازخودگذشتگی در حال خدمات رسانی به مردم هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی، با بیان اینکه توجه به بهداشت و درمان مردم عزیز هلیلان نیاز مبرم بود که استقرار بیمارستان سیار بنیاد احسان بخشی از نیازهای این منطقه در این زمینه را حل می‌کند، خاطرنشان کرد: جهادگری واقعی و توجه جدی به فرمایشات حضرت اقا، در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت (ره)، استان کاملا مشهود است.

بسطامی، با اشاره به اینکه اگر در ایام اربعین ۱۴۰۱ اقدامات و حرکت‌های فوق سریع ستاد اجرایی و مدیر کل جهادیش نبود قطعا در مرز مهران دچار بحران می‌شدیم، تصریح کرد: همه مدیران باید همچون مدیر کل ستاد اجرایی ایلام پای کار باشند و خستگی ناپذیر به مردم خدمت کنند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ستاد اجرایی در استان بدون ادعا و عملگرا درحال محرومیت زدایی است که حقا و انصافا جای تقدیر و تشکر دارد.

وی، با تاکید بر اینکه منطقه هلیلان دارای مردمانی لایق، ارزشمند، با اصالت و قدردان هستند، اضافه کرد: استان ایلام در حوزه بهداشت و درمان ضعیف بوده که نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشور است‌./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار