رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه برای کنترل ترافیک شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 23 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سرهنگ محمد حیدری با اشاره به اجرای طرح‌های زوج و فرد در کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح از نیمه دوم سال یعنی از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: محدودیت‌های اجرای طرح زوج و فرد از تقاطع خیابان جلیلی به سمت خیابان لشکر، از تقاطع کارگر به سمت میدان رفعتیه و از میدان آزادی تا میدان آیت الله کاشانی و خیابان شورا است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به مبالغ جریمه تعیین شده در صورت عدم رعایت محدوده‌های طرح زوج و فرد، تصریح کرد: مبلغ اعمال قانون ۱۰۵ هزار تومان است و در صورت عدم رعایت در طول مسیر در چند مرحله اعمال قانون برای راننده خودرو لحاظ شود.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی به پایان سال و افزایش تردد در خیابان‌های اصلی شهر نطارت‌ها و اجرای طرح‌ها تشدید بیشتری پیدا خواهد کرد و با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به چند توصیه به رانندگان، بیان کرد: بر اساس افزایش ترددها در آستانه عید نوروز به ویژه در زمینه افزایش تردد عابران پیاده، به تمامی رانندگان توصیه می‌شود به طرح‌های زوج و فرد و محدودیت‌های ایجاد شده توجه ویژه داشته باشند.

حیدری با تاکید بر افرایش نیروهای پلیس راهور در اسفندماه، عنوان کرد: به دلیل تراکم تردد جاده‌ای در اسفندماه در پی افزایش گشت و نیروهای پیاده در حال حاضر ۶۷ تیم گشتی، ۱۵ تیم موتورسوار و ۷۵ نفر نیز به طور پیاده برای کنترل ترافیک در معابر فعال هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار