تابناک هرمزگان- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به جذب نیروی مربی فرهنگی سیار (مرد) جهت شهر بندرعباس می نماید.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 22 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  کانون هرمزگان در راستای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در سال ۱۴۰۱ در نظر دارد، ازافراد علاقمند و فعال و بومی (مربی فرهنگی سیار مرد جهت بندرعباس )  که دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی، علوم تربیتی، مدیریت امور فرهنگی، کتابداری و روانشناسی تربیتی(اولویت با پذیرش افراد با گرایش هنری ودارای گواهینامه معتبر هنری) و گواهینامه رانندگی می باشند با حداکثر سن ۳۵ سال و متاهل ، دعوت  بعمل آورد علاقمندان می توانند تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۷مدارک مورد نیاز را از طریق آدرس اینترنتیhttp://hormozgan.kpf.ir/hamkari کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ارسال نمایند.

علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۰۷۶۳۳۳۱۳۴۱۱ واحد امور اداری تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است،تحویل مدارک به منزله به کارگیری افراد نبوده و جذب نیرو به صورت برگزاری آزمون های کتبی ، شفاهی و مصاحبه از میان داوطلبان صورت می پذیرد.(افراد جذب شده در قالب نیروهای شرکتی با کانون فعالیت خواهند نمود وکانون هیچ تعهدی مبنی بر استخدام رسمی و پیمانی ندارد.)

انتهای پیام//

برچسب ها: کانون فرهنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار