مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به آغاز فعالیت سامانه ملی ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی از جامعه هدف فاقد شغل خواست در این سامانه ثبت نام کنند.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ 21 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین نورعلیوند روز سه شنبه افزود: سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی با هدف معرفی افراد زیر پوشش سازمان به متقاضیان نیروی کار، راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در پی دستور ویژه رئیس جمهور همزمان با گرامیداشت روز جهانی افراد معلول مبنی بر ارائه فهرستی از افراد بیکار زیر پوشش بهزیستی به منظور در اولویت قرار گرفتن اشتغال آنها، سازمان بهزیستی کشور سامانه ای با عنوان ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی راه اندازی کرده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام اضافه کرد: این سامانه به نشانی http://www.jobwo.ir آماده ثبت نام از افراد بیکار زیر پوشش بهزیستی است.

به گفته نورعلیوند، در گام بعدی افرادی که اطلاعات آنها در سامانه ثبت شده به ۲ گروه متقاضیان دارای مدرک دانشگاهی و مدارک فنی و حرفه ای تقسیم می شوند.

وی بیان کرد: این ۲ گروه در مجموع برای چهار نوع اشتغال دولتی (جذب ۳ درصدی)، خصوصی، کارفرمایی و خویش فرمایی معرفی خواهند شد.

بیش از ۴۴ هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری و درمان اعتیاد، اجتماعی و مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن برخوردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار