کد خبر: ۱۰۹۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ 21 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تجارت نیوز نوشت:

دفتر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد که به منظور مدیریت مصرف، سقف سوخت‌گیری با کارت‌های شخصی تعیین شده است. ساز و کار به این صورت است که مردم در روز تنها می‌توانند ۴۰ لیتر سوخت‌گیری کنند. این میزان سه بار در روز و البته با فاصله زمانی هر چهار ساعت قابل استفاده است.

محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت، در تشریح تعیین سقف سوخت‌گیری گفت: در گذشته امکان سوخت‌گیری ۱۸۰ لیتر بود که با وجود اجرای این طرح به ۱۲۰ لیتر کاهش پیدا کرده است.

رضانواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت:
بارها از متولیان امر درخواست شده که از صنف جایگاه‌‌دارها درباره موضوعات و طرح‌ها این‌چنینی مشورت گرفته شود. چراکه ما رابطه مستقیمی با مردم داریم و در انتقال بازخورد سیاست‌های اعمال‌شده قادر به ارائه نظرات واقع‌بینانه هستیم. با این حال تاکنون توجهی به درخواست ما نشده است.
به دنبال اجرای این طرح افزایش استفاده از کارتخوان‌های هوشمند سوخت که غالبا هم خراب هستند از جمله معایب آن به حساب می‌آید. بدین ترتیب ساعت معطلی مردم برای سوخت‌گیری طولانی‌تر و منجر به نارضایتی اجتماعی می‌شود.
همچنین افزایش مصرف بنزین آزاد برای آینده اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شود. چرا که اگر فردی خواهان دریافت بنزین بیشتر باشد باید از این طریق اقدام کند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار