معاون فرماندار پردیس از افزایش ۳۰ نانوایی در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: فروش اجباری نان کنجدی و وزن استاندارد نان باید در بازرسی‌ها مورد توجه بازرسان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ 20 February 2023

به گزارش تابناک تهران، علی کربلایی، معاون فرماندار شهرستان پردیس ظهر امروز با اشاره به افزایش تعداد نانوایی‌ها با توجه به جمعیت روزافزون شهرستان پردیس، اظهار داشت: جانمایی ۳۰ نقطه در فاز‌های ۸، ۵، ۹، ۱۱ و نقاط محروم شهرستان با توجه جمعیت، صورت گرفته که در سال جدید با همکاری شرکت عمران پردیس از سوی فرمانداری انجام خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام از افراد واجد الشرایط برای تحویل نانوایی‌ها انجام شده که بعد مصوبه جانمایی مکان در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

معاون فرماندار شهرستان پردیس در ادامه گفت: در حال حاضر با توجه به نیازسنجی‌ها تعداد ۱۳ نانوایی با تخصیص آرد یارانه‌ای به شهرستان پردیس اضافه شده است.

وی در ادامه گفت: در بهمن ۱۴۰۱ با توجه به مصوبات کارگروه، سهمیه آرد نانوایی‌ها بر اساس کارتخوان‌های هوشمندی که نصب شده تخصیص داده می‌شود، چون قابلیت احصا نان به غیر از این وجود ندارد و با پز‌های هوشمند به راحتی می‌توان میزان سهمیه آرد را برای هر نانوایی مشخص کرد لذا با توجه به اینکه ۳۰ درصد مازاد فروش در اختیار نانوا قرار می‌گیرد، سهمیه شناور هر چقدر کمتر باشد سهمیه در دوره‌های بعدی کمتر خواهد شد.
کربلایی در پایان خاطرنشان کرد: فروش اجباری نان کنجدی و وزن استاندارد نان باید در بازرسی‌ها مورد توجه بازرسان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار