رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه آزاد سازی قیمت آرد را دغدغه و درخواست اصلی نانوایان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر قیمت نان پاشخگوی هزینه نانوایی ها نیست.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 20 February 2023
نوروز عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص کاهش سهمیه آرد نانوایی ها اظهار کرد: برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها سهمیه ای برابر با کارتخوان به نانوایی ها اختصاص می یابد به این معنی که مطابق کارتخوان ۱۰ درصد آرد اضافه می شود 
در غیر این صورت براساس معیارهای دستگاه ذیربط آردها کم شده درنتیجه تهران و سایر شهرستان ها به این وضعیت انتقاد داشتند. 
 
وی با بیان اینکه سهمیه اختصاص یافته هزینه نانوایی را در بر نمی گیرد، افزود: به این ترتیب به نوعی آرد کاملا آزاد تهیه می شود، در استان کرمانشاه هم با کاهش سهمیه آرد مواجه شدیم و برخی به این شرایط انتقاد داشتند. 
 
رئیس اتحادیه خبازان با اشاره به اجرای مراحل مختلف هوشمند سازی نانوایی ها، تصریح کرد: احتمالا مرحله آخر آزاد سازی آرد است که منجر به یکسان شدن قیمت برای همه و در نهایت جلوگیری از حیف و میل شدن آرد و نان می شود. 
 
وی به تخلفات در سطح نانوایی ها هم اشاره ای داشت و گفت: نظارت و بازرسی انجام می شود اما بازدارنده نیست اگر چه به دلیل تعداد بالای خبازی ها نظارت ها پاسخگو نیست. 
 
وی مشکلات مربوط به نانوایی ها از قبیل ساعات کار و طبخ نان و.. را با آزاد سازی آرد قابل حل دانست و گفت: با آزاد شدن آرد و پرداخت یارانه آن به مردم، نانوایی ها ساعات کار بیشتری خواهند داشت در حال حاضر درخواست اصلی نانوایان آزاد سازی آرد است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار