کد خبر: ۱۰۹۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ 20 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: تلاش برای رفع دغدغه‌های باشگاه نساجی مازندران از اولویت‌های ماست

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در اداره ورزش شهرستان قائمشهر با پرسنل اداره دیدار و گفتگو کرد.


عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تقدیر از سال‌ها زحمات فرشید قدیمی، اظهار داشت: اهمیت شهرستان قائمشهر برای ما بسیار زیاد است.

وی ضمن تقدیر از تمامی زحمتکشان ورزش در هیات ها و باشگاه های ورزشی در این شهرستان، افزود: این شهرستان شهر اول ورزش استان است و این شهر جزو شهرهای پویا و پر تحرک در ورزش است.

عالیشان با اشاره به تقویت نیروهای انسانی در ادارات شهرستان‌ها، بیان داشت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان است و ما باید در جهت کادر سازی تلاش کنیم. ما با کمبود نیروهای کیفی در مدیریت ورزش مواجه هستیم.


وی ادامه داد: نیروهای جوان باید خودشان را توانمند کنند تا جایگزین مدیران بازنشسته شوند. این چرخه باید ادامه داشته باشد.


وی از توانمندی بانوان در امر مدیریت ورزشی گفت و بیان داشت: انتظار داریم همه تعهد سازمانی داشته باشند و برای موفقیت در ورزش تلاش کنند.


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: انتظار و توقع این است که صادقانه و خالصانه کار کنید و به ورزشکاران و جوانان خدمت کنید.

عالیشان به برنامه محوری تاکید و گفت: سال آینده میزبان لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید در جهت رفع مشکلات ورزشگاه شهید وطنی و دغدغه باشگاه نساجی تلاش کرد.


وی افزود: قائم‌شهر توانمندی فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی مخصوصا فوتبال دارد و حضور نساجی در لیگ برتر، تایید كننده این ادعا است.

عالیشان در این جلسه به رفع مشکلات
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تاکید کرد و خواستار حل دغدغه‌های باشگاه نساجی مازندران شد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار