در مراسمی و با حضور مسؤولان استان قزوین و شهرستان آبیک، کلنگ احداث بزرگترین پردیس فناوری کشور در شهرستان آبیک به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 07 February 2023

به گزارش تابناک قزوین، صبح امروز با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، جعفر احمدی رئیس جدید پارک علم و فناوری استان قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک شهرستان آبیک و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی بزرگترین پروژه پردیس فناوری که در شهرستان آبیک به زمین زده شد.

برای احداث پردیس فناوری 72 هکتار زمین در جوار شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک پیش بینی شده که در فاز نخست 15 هکتار زمین در نظر گرفته شده و بعد از آن، در مابقی 72 هکتار احداث پردیس ادامه می‌یابد.

از محل سفر ریاست جمهوری به استان قزوین، ۴٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای احداث پردیس فناوری شهرستان آبیک اختصاص یافته که این پروژه مهم و ملی مورد تاکید رئیس جمهور هم است.

افتتاح یک واحد صنعتی در کاسپین

همچنین با حضور مسئولان، یک شرکت صنعتی تولید کننده رله خودرو و انواع فن و وایر شمع خودرو در شهرک صنعتی کاسپین با اشتغالزایی ۴۷ نفر و سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت حدود ۲ هزار مترمربع احداث و با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

این شرکت طی انعقاد قرارداد سه ساله با کشور روسیه، مقرر شده ماهانه ۱۰ هزار قطعه به این کشور صادر کند که تا پایان امسال این مهم اجرایی می شود.

بومی سازی دانش فن خودرو، از برنامه های این واحد صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار