جمعی از هنرمندان نقاش استان کرمانشاه عصر دوشنبه با برپایی نمایشگاهی زنده و با کشیدن نقاشی‌هایی خلاقانه از فرماندهان، نمادها و آرمان‌های ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این نهاد انقلابی در مقابل تحریم‌های خبیثانه و غیرقانونی اتحادیه اروپا حمایت کردند.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 24 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا این نمایشگاه زنده در سرسرای مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی شهر کرمانشاه با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، انجمن نقاشی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین اداره کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان کرمانشاه برپا شد.

گفتنی است در این نمایشگاه هنرمندان نقاشی از همه رده‌های سنی از نوجوانان تا بزرگسالان حضور داشتند.

از نکات بارز جانبی این نمایشگاه حضور مجسمه سازی هنرمند بود که با کار فوق العاده ساخت تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گوشه ای از نمایشگاه؛ توجه همگان را به خود جلب می کرد.

هنرمندان در این نمایشگاه با کشیدن تصاویری از نیروی های سپاه پاسداران، فرماندهان شهید آنها، نمادها و آرمان آنها حمایت قلبی خود را از سپاه پاشداران نشان دادند.

اتحادیه اروپا با ایجاد داعش خودش عامل قتل و کشتار در منطقه است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در حایه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه زنده به دنبال تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا؛ در حمایت از نیروهای جان برکف و فداکار سپاه پاسداران با مشارکت هنرمندان نقاشی در محکومیت اتحادیه اروپا برگزار شده است.

«افشین آزادی» این اقدام اتحادیه اروپا که نیروی رسمی یک کشور را در لیست تروریستی قرار می دهد؛ کاری وقیحانه و خبیثانه دانست و افزود: این در حالی است که سپاه پاسداران در کشور و منطقه یک نیروی ضد تروریستی در مقابل گروهک‌هایی مانند داعشی که به اذعان خود غربی ها خودشان در منطقه بوجود آورده اند، بوده است.

وی اظهار داشت: اگر به تاریخ معاصر خود کشورهای غربی در منطقه و جهان؛ آن چیزی که خودشان ثبت کردند خوب نگاه کنیم می بینیم به ادعای دموکراسی چه قتل و عام ها و کشتارهایی مرتکب شدند.

آزادی در ادامه هدف از برپایی این نمایشگاه را قدردانی از اقدام های سپاه پاسداران در تامین امنیت مردم ایران و منطقه اعلام کرد و گفت: با برپایی این نمایشگاه زنده نقاشی قصد داریم با زبان هنر این اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا را محکوم کنیم و از نیروها و سربازان جان بر کف کشورمان حمایت نماییم.

آزادی این نمایشگاه را یکی از راه های جهاد تبیین و روشنگری به جامعه دانست و گفت: در سازمان بسیج هنرمندان استان در راستای روشنگری و جهاد تبیین به جامعه برنامه های متعددی در قالب نشست ها و محافل ادبی در مقابل هجمه های دشمنان در دست اجرا داریم.

سپاه برای تامین امنیت و رشد و تعالی کشور فداکاری کرده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران؛ اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران را کاری بدون ضابطه و غیر قانونی در سطح بین المللی دانست و گفت: بخشی از هنرمندان رشته نقاشی در این نمایشگاه جمع شدند که با زبان هنر این اقدام اتحادیه اروپا را محکوم کنند و از سربازان و سپاهیان جان بر کف مهین اسلامیان حمایت نمایند.

« علی صفدری» هنر را دارای زبانی خاص و با ظرفیت و توانایی ویژه در پرداختن به مباحث مختلف عنوان کرد و بیان داشت: هنرمندان کرمانشاهی با این زبان با زیباترین شکل ممکن حمایت خود را از رشادت ها و شجاعت های سپاه در تامین امنیت، کمک به رشد و اعتلای کشور، امنیت منطقه و جهان نشان دادند.

وی سپاه پاسداران را نیروی جان بر کف، آماده خودگذشتیگی و فداکاری برای کشور معرفی کرد و گفت: امروز هنرمندان با زبان هنر از زحمات این نیرو جان فدا با هنر خودشان قدردانی کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار