رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در یک هفته اخیر، ۲۷۰ زندانی این استان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر ارفاقات قانونی به زندانیان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 17 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه هفت نفر از آزاد شدگان را بانوان و ۲۶۳ نفر را مردان تشکیل می‌دادند گفت: ۳۸ نفر از این افراد با مرخصی، ۸۷ نفر دیگر با پذیرش وثیقه و ۳۳ نفر دیگر نیز با قبول کفالت از زندان آزاد شدند.

رهایی یک محکوم به قصاص در کوار از مجازات
رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: یک فقره پرونده قصاص در شهرستان کوار با تلاش اعضای شورای حل اختلاف منجر به اخذ رضایت شد و شکات پرونده از اجرای مجازات قصاص صرف نظر کردند.
موسوی گفت: در این مدت، اعضای شورا‌های حل اختلاف استان فارس با اخذ رضایت از شکات پرونده زمینه آزادی و تخفیف مجازات ۱۹ زندانی را فراهم کردند.

آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد
رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین گفت: بیش از ۱۴ نفر از زندانیان مالی نیز با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان رهایی یافتند.
موسوی انسجام و هماهنگی بخش‌های مختلف مجموعه قضایی استان در راستای فراهم سازی زمینه آزادی زندانیان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: سرکشی قضات در همه حوزه‌های قضایی از زندان‌ها کاربردی است و کیفیت این روند توسط معاون قضایی دادگستری استان و معاونین دادستان مرکز استان بررسی و نظارت می‌شود.

برچسب ها: آزادی ، زندانی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار