امام جمعه موقت اصفهان خطاب به غرب:
امام جمعه موقت اصفهان توهین نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت دینی و سیاسی کشور را محکوم کرد و گفت: می‌خواهید با کسی شوخی کنید که دنیا عاشق اوست، باید خجالت بکشید.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 13 January 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به دیدگاه اسلام نسبت به روز زن، روز مادر و آزادی، افزود: همه زن‌ها باید بدانند اسلام آنها را از بند اسارت نجات داده است. پیش از اسلام در ایران اگر شوهری در جوانی می‌مرد مرگ او را به قدم زن نسبت می‌دادند و پیش از چهلم زن را زنده‌زنده به گور می‌فرستادند. زن پیش از اسلام هیچ اختیاری نداشت و به حساب نمی‌آمد. اگر به مردی می‌گفتند زن تو دختر زاییده سیاه و غضبناک می‌شد؛ دختر برای پدر ننگ بود.

وی ادامه داد: اکنون نیز در دنیا متمدن، به جز برده‌کشی، شهوت‌رانی و سو استفاده از زنان، چیز دیگری وجود ندارد. به گفته مقام معظم رهبری تجارت و برده‌داری جنسی، شکسته شدن همه حد و مرزهای اخلاقی و عرفی و قانونی کردن مسائلی مانند همجنس‌بازی و افتضاحات دیگر، نتایج نگاه و فرهنگ غرب به زن است.

حجت السلام والمسلمین میردامادی همچنین با اشاره به اهانت نشریه جنایتکاران فرانسوی به مقام مرجعیت دینی و سیاسی، افزود: دولتمردان آلمان، آمریکا و فرانسه شیاطین بزرگی هستند و دفترچه تاریخ فرانسه پر از جنایت به بشریت است.
وی به غربی‌ها گوشزد کرد افزود: عکس و نام مقام معظم رهبری در جهان طنین انداز است و شما از عظمت وی می‌ترسید، بیش از این افتضاح نکنید، با کسی که جهان دوستدار اوست دشمنی و شوخی نکنید.

امروز نمازگزاران پس از اقامه نماز باشکوه جمعه به منظور محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت ولایت و اعلام حمایت از رهبر معظم انقلاب در شهر‌های مختلف استان راهپیمایی کردند.
راهپیمایان با سردادن شعار‌هایی علیه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، این اقدام وقیحانه شارلی ابدو را محکوم و کار سخیف او را در راستای استیصال و زبونی استکبار و صهیونیسم جهانی در رویارویی با قدرت چشمگیر و پیشرفت‌های روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار