معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و از همان بدو ورود برنامه های خود را آغاز کرد .
کد خبر: ۱۰۸۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱ 05 January 2023

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و از همان بدو ورود برنامه های خود را آغاز کرد .
قاضی زاده هاشمی در اولین برنامه شب گذشته در شورای اداری بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرد. 

امضای یک تفاهم نامه
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۲

در دیدار با نخبگان، سرآمدان و کارآفرینان این استان ، تفاهم‌نامه مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه همکاری و حمایت از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و استارت آپ‌ها به امضا رسید.

گزارش کامل سفر معاون رئیس جمهور به  کهگیلویه و بویراحمد / تخلفی که استاندار رو کرد ! / وام هایی که پرداخت شد و اشتغالی که ایجاد نشد! / کلاه بویراحمد بر سر قاضی زاده هاشمی + فیلم / بروز رسانی می شود ...

قوانینی چند لایه که قابلیت اجرایی ندارد
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۴

گزارش کامل سفر معاون رئیس جمهور به  کهگیلویه و بویراحمد / تخلفی که استاندار رو کرد ! / وام هایی که پرداخت شد و اشتغالی که ایجاد نشد! / کلاه بویراحمد بر سر قاضی زاده هاشمی + فیلم / بروز رسانی می شود ...

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه برنامه های سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با نخبگان، سرآمدان و کارآفرینان این استان، گفت: مردمی‌سازی در بخش‌های مختلف به حل مشکلات کشور منجر می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به هدف دیدار با نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر هر استان، گفت: آشنایی با فضای فکری ایثارگران هر استان یکی از اهداف این دیدارها است و باید بدانیم این جامعه فرهیخته چه نگاهی به موضوعات دارد، آسیب‌شناسی که نخبگان به مسائل بنیاد و کشور دارند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نخبگان شاهد و ایثارگر توفیقات زیادی کسب کرده‌اند.
معاون رئیس جمهور افزود: سطح علمی نخبگان ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار بالا است و نخبگان ایثارگر استان نسبت به مسائل عمیق هستند و خدا را به خاطر این ظرفیت‌ها شکر می‌کنیم. استان کهگیلویه و بویراحمد استان نخبه‌پروری است و باید از این ظرفیت بهره برد و با حرکت به سوی مردمی‌سازی مشکلات کشور را حل کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کارکرد دولت سیاست‌گذاری، قانون‌گذاری، اعمال قوانین و نظارت بر اجرای قانون‌ است، گفت: دولت‌ها انتخاب می‌شوند تا قوانین را اجرا کنند اما مدل مردمی‌سازی این است که مردم بسترساز باشند. در مورد تدوین قانون برنامه هفتم توسعه از جامعه ایثارگری که مرجعیت دارند خواستیم که به جای کارشناسان در دستگاه‌ها پیشنهادات خود برای حل مشکلات ایثارگران را ارائه کنند و بعد تصویب این پیشنهادات را در مجلس پیگیری کنیم.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: ایثار و ایثارگری تمام نشده است. جهاد اگر در عرصه دفاع و جهاد مثل این روزها که برخی برای دفاع سخت به میدان رفتند پایان یافته ولی در عرصه جنگ نرم، جهاد اقتصادی و فرهنگی و ایجاد ناتوی فرهنگی باقی مانده است و همان‌طور که برخی برای امنیت فداکاری کردند امروز نیز نیاز به مجاهدت داریم لذا مسئولیت باقی است و تمام نشده است. هر چند جامعه ایثارگری مشکلاتی دارد اما انتظارات از آنها متفاوت است.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بنیاد و دستگاه‌های دولتی به تنهایی اموری که به آنها واگذار شده است را نمی‌توانند به نتیجه برسانند، گفت: بنیاد در 40 سال گذشته برنامه‌های مختلفی داشته است و مشکلات نیز با افرایش سطح اجتماعی و تحصیلی ایثارگران رشد کرده است و عمده مسائل باقی مانده است.
وی افزود: ساز و کار و قوانین متراکم و چند لایه در مورد ایثارگران قابلیت اجرایی شدن ندارند و منابع مالی برای اجرای این قوانین وجود ندارد. از برخی قوانین تنها 10 درصد ایثارگران برخوردار شدند که نتیجه آن نارضایتی سایر ایثارگران و مردم جامعه است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موضوع اشتغال ایثارگران، گفت: دولت و مجلس اقداماتی در مورد اشتغال ایثارگران انجام داده‌اند و به عنوان نمونه 8 هزار فرزند شهید و جانباز 70 درصد استخدام شده‌اند اما مشکل اشتغال سایر ایثارگران به جای خود باقی است. تسهیلات خوداشتغالی در سال جاری به 150 میلیون تومان رسیده در حالی که سال گذشته 100 میلیون تومان بوده است. برخی افراد از این تسهیلات استفاده کردند در حالی که نه تنها فرد شاغل نشده بلکه بدهکار هم شده است و البته از نظر قانونی فرم اشتغال وی به شاغل تغییر کرده است. افرادی که ظرفیت کارآفرینی دارند باید مدلی برای اشتغال طراحی کنند تا افراد را شاغل کنند تا مثلث مردمی‌سازی ایجاد شود که در این مثلث دولت نقش سیاست‌گذای دارد و تسهیل‌گر است.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در حوزه فرهنگی هم باید مردمی‌سازی انجام شود و شعار دولت آقای رئیسی هم استفاده از تجربیات نخبگان و سرآمدان است. ایثارگران باید در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مددکاری و کار جهادی و داوطلبانه حضور پیدا کنند و از مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز می‌توان در این جهت کمک گرفت./ایثار

بازدید از مراکز توانبخشی وبیمارستان سلمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۹

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان کهگیلویه و بویراحمد و بیمارستان سلمان یاسوج بازدید کرد و در گفت‌وگو با ایثارگران در جریان خدمات‌رسانی به آن ها قرار گرفت.

گزارش استاندار از طریق الطیب
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۵

علی احمدزاده در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برگزار شد با بیان اینکه در خصوص مباحث عمرانی گلزار شهدا مقرر شد محوطه‌سازی و سنگ فرش انجام شود، به وضعیت جاده طریق‌الطیب اشاره و اظهار کرد: شهید طیب از فرزندان سوق دانشجوی دانشگاه فلوریدای آمریکا که در زمان جنگ ،تحصیل را رها و وصیت کرد که بعد از شهادت برای توجه بیشتر مسئولان به روستای محروم زادگاهش در آنجا به خاک سپرده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وصیت این شهید طی این سال‌ها مغفول مانده بود تا اینکه در دولت جهادی و انقلابی سیزدهم ساخت جاده طریق‌الطیب در دستور کار قرار گرفت و ۱۷ کیلومتر مسیر جاده روستای شهید طیب کاملا زیرسازی و بخشی در حال آسفالت است و تردد در این مکان جریان دارد.

احمدزاده با بیان اینکه مردم روستای شهید طیب برای عبور از رودخانه مارون به طول ۱۶۰ متر از جره استفاده می‌کردند، گفت: خوشبختانه پل برای استقرار در این محل آماده و کار در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه بیان کرد: راهداری و راه‌ و شهرسازی را مکلف کردیم که جاده‌های منتهی به مزار شهدا آسفالت شوند، تکلیف کردیم هر جایی گلزار شهدا بود به عنوان پیوست فرهنگی دیده شوند.

وی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل تپه‌های نور شهدا در استان خبر داد و عنوان کرد: از متمم سفر رئیس جمهور مبلغ ۳ میلیارد تومان برای بازسازی گلزارهای شهدا دیده شده است.

 وی در ادامه در خصوص ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی مطابق ماده ۲۱ قانون جامعه ایثارگری عنوان کرد: ۲۵ درصد سهمیه فرزندان، خواهران و برادران شهدا بوده که دستگاه‌های دولتی را ملزم کردیم این مورد را رعایت کنند، ۵ درصد برای فرزندان جانباز بالای شش ماه جبهه بوده که از دستگاه‌ها خواستیم این مورد دیده شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به آمار بالای بیکاران در جامعه ایثارگری گفت: جامعه ایثارگری در دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفتند و در جلسات متعددی بر اشتغال آنها تاکید می‌کنیم.

وی از در پیش بودن کنگره شهدا استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: مقدمات کار برای برگزاری این کنگره ملی درحال انجام است. 

احمدزاده خواستار تعیین تکلیف مجتمع تجاری خیابان فردوسی یاسوج که متولی آن بنیاد کوثر وابسته به بنیاد شهید است شد و بر تامین و تجهیز امکانات مورد نیاز بیمارستان اعصاب و روان سلمان تاکید کرد و گفت: نه تنها استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه جانبازان اعصاب و روان از سایر استان‌ها در این بیمارستان خدمات دریافت می‌کنند که مورد توجه قرار گیرد.

وی بر توجه به مجتمع توانبخشی ایثارگران و همچنین طرح توسعه گلزار شهدای یاسوج تاکید کرد.

احمدزاده در ادامه خواستار افزایش سهمیه و اعتبار برای اشتغال ایثارگران شده و عنوان کرد هیچ هلدینگ دولتی در سطح استان سرمایه‌گذاری نکرده و علی‌رغم همه ظرفیت‌های استان به دلیل عدم سرمایه‌گذاری بخش دولتی بخش خصوصی هم رغبتی برای سرمایه گذاری نداشته به همین دلیل در اشتغال ایثارگران عقب هستیم‌.

وی از بهره‌برداری پتروشیمی گچساران خبر داد و گفت: این پتروشیمی امسال به بهره برداری می‌رسد که سهمیه ایثارگران را کاملاً مراقبت کردیم.

بیکاری ۵ هزار نفر از جامعه ایثارگری استان
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۱

گزارش کامل سفر معاون رئیس جمهور به  کهگیلویه و بویراحمد / تخلفی که استاندار رو کرد ! / وام هایی که پرداخت شد و اشتغالی که ایجاد نشد! / کلاه بویراحمد بر سر قاضی زاده هاشمی + فیلم / بروز رسانی می شود ...

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ترویج بیان کرد: ۵ هزار نفر از جامعه ایثارگری استان بیکار هستند.

رضا پارسیان‌نژاد از اشتغال ۶ هزار نفر در سال گذشته خبر داد و گفت: حدود ۱۸۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در نوبت جذب در دستگاه‌ها هستند که بخشی انجام شده است.

علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: دو هزار و ۱۲۹ نفر از جامعه ایثارگری استان تبدیل وضعیت شدند و کهگیلویه و بویراحمد از این حیث جزء استان‌های پیشتاز کشور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: از تعداد دو هزار و ۱۲۹ نفری که تبدیل وضعیت شدند یک هزار و ۲۰۰ نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است و ۴۰۰ نفر دیگر مانده که تعیین تکلیف شوند.

همچنین در این نشست مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد از قاضی‌زاده هاشمی خواست نیروهای راهداری که در مسیر خدمت به مردم جان خود را از دست دادند به عنوان شهید خدمت معرفی شوند.

خانواده های ایثارگر رها شده اند!
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۶

گزارش کامل سفر معاون رئیس جمهور به  کهگیلویه و بویراحمد / تخلفی که استاندار رو کرد ! / وام هایی که پرداخت شد و اشتغالی که ایجاد نشد! / کلاه بویراحمد بر سر قاضی زاده هاشمی + فیلم / بروز رسانی می شود ...

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد ، در دیدار قاضی‌زاده هاشمی رئیس سازمان بنیاد شهید کشور با بیان اینکه ما برای این انقلاب هزینه‌های سنگین داده ایم ، گفت : کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم و مظلوم اما رتبه اول مشارکت در جنگ هشت‌ساله نسبت به جمعیت را دارد. این مردم در همه صحنه‌ها برای دفاع از انقلاب حضور دارند و قریب به دو هزار شهید و سی هزار ایثارگر تقدیم انقلاب کرده ایم ضمن اینکه پیشگام در مشارکت‌های سیاسی انتخاباتی جهت حفظ و شرافت کشور هم هستند.

آیت‌الله حسینی گفت: این استان در حوادث اخیر جزو استان‌های آرام کشور بود، انقلاب اسلامی اینجا ریشه دوانده و قدرتمند است، ما خون دادیم برای چیزهای ارزشمند، دشمن نمی‌تواند این انقلاب را تکان دهد.

وی افزود: باید به جامعه ایثارگری رسیدگی شود، اگر امروز امنیت داریم به برکت همین مقاومت‌ها و مجاهدت‌های ایثارگران بوده است.
وی بابیان این‌که همه مسئولان وظیفه همکاری با بنیاد شهید دارند گفت: در بحث اشتغال می‌شود شایسته‌تر عمل کرد، تعداد زیادی از فرزندان شهدا و ایثارگران بیکار هستند و باید بستر کار برای آن‌ها فراهم شود.

آیت‌الله حسینی افزود : امروز افرادی که در مقاومت نقشی نداشتند فرزند بیکار ندارند اما خانواده‌های ایثارگر ما رهاشده‌اند، این بد است برای جامعه ما، باید این‌ها را حل کنیم، بخشی استانی است و برخی را مرکز مدیریت تصمیم‌ گیری جدی برای آن‌ها انجام دهد.

وی خواستار توجه بیشتر نسبت به پرداخت خدمات درمانی برای جامعه ایثارگری شد.

آیت‌الله حسینی در پایان گفت : مجتمع بنیاد شهید استان سال‌ها راکد مانده، خواستار توجه جدی نسبت به این مجتمع شد که قاضی‌زاده هاشمی قول داد این مجتمع تا آخر دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کلاه بویراحمدی بر سر معاون رئیس جمهور
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۰

در پایان نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار لباس محلی مردم بویراحمد به قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاددسهبد کشور اهدا و بر تن وی پوشیده شد. 

 

وام های اشتغالزایی بی نتیجه بوده!
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۰

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا به ما نیاز ندارند اما ما به شهدا نیازمند هستیم هدف از برگزاری شورای ترویج ایثار و شهادت را شناختن درست مقام شهادت دانست و عنوان کرد: به همین دلیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستاد راهبردی نیست و عملیاتی است و فرا دولتی و فرا دستگاهی و دارای برش استانی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با اشاره به اینکه یک درصد اعتبارات جاری دستگاه ها باید به حوزه ایثار و شهادت اختصاص داده شود عنوان کرد: دنبال دائمی کردن این موضوع هستیم دستگاه‌ها مکلف هستند این یک درصد را در این زمینه هزینه کننده وزارت نفت و وزارت آموزش و پرورش نیز چنین تکلیفی دارند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال خانواده ایثارگر کارگران گفت: اشتغال دولتی محدود است آنچه در سطح ملی دنبال می کنیم و وظیفه قانونی داریم اشتغال برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد است که کدهای استخدامی را گرفتیم تا جایی که ظرفیت دستگاه وجود دارد فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد جذب شود که در این خصوص در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۳۳ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد در کشور شامل این مورد می شود عنوان کرد: تاکنون فقط هشت هزار نفر شاغل شدند و ۲۷ هزار نفر دیگر مانده اند.

وی با اشاره به اینکه در استان تعداد فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد چیزی بالغ بر ۱۸۰ نفر است عنوان کرد: زمینه اشتغال این تعداد در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.

این مسئول در خصوص استخدام سایر پرسنل و سهمیه ۲۵ درصدی خانواده ایثارگران و جانبازان عنوان کرد: سال گذشته ۶۷ هزار نفر استخدام دستگاههای دولتی شدند که عددی به ایثارگران می‌رسد و تا مراحل طی شود زمان‌بر است ضمن اینکه ۳۰۰ هزار نفر شامل سهمیه ۲۵ درصدی می‌شوند که باید جذب کنیم.

وی یا اشاره به اینکه  ۸۰ هزار دانشجو و ۸۵ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند که بعد از فارغ التحصیلی باید زمینه اشتغال این تعداد فراهم شود عنوان کرد: باید به سمت اشتغال خصوصی و اشتغال از طریق بنگاه‌های اقتصادی برویم امسال نیز منابع خوبی در این زمینه پیش بینی شده است هر چند استان شما تاکنون نتوانسته از اعتبارات تبصره ۱۶ عملکردی داشته باشد.

 این مسئول در ادامه با بیان این سوال که وام های اشتغالزایی کجا رفته ؟ افزود : پس از سالها اعطای وام خود اشتغالی اگر این وام ها نتیجه داشت اکنون ۳۰۰ هزار بیکار نداشتیم.
وی گفت : به این نتیجه رسیدیم که تسهیلات خود اشتغالی منجر به شکست شده و توصیه می‌کنم شورای اشتغال ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود که در سایر استانها ایجاد و منجر به اشتغال در این حوزه شده است.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با بیان اینکه مسکن خانواده ایثارگران و جانبازان دیگر دغدغه این قشر است عنوان کرد: دو هزار و ۶۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هیچ خدمت مسکن در استان دریافت نکردند و سه هزار و ۳۸۹ نفر علیرغم این که یکی خدمت از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کردند اما همچنان فاقد مسکن هستند همچنین طبق مصوبه دولت ۵ درصد جهت طرح جهش ملی مسکن باید به جانبازان و ایثارگران اختصاص داده شود.

قاضی زاده هاشمی در خصوص حمایت از فیلم های سینمایی عنوان کرد: تاکنون ۱۲ تفاهم‌نامه در این زمینه بسته شده در استان کهگیلویه و بویراحمد از فیلم های سینمایی درجه یک و فیلمنامه های خوب و قوی حمایت می کنیم و ۳۰ درصد مبلغ را پرداخت می‌کنیم که برای استان شما این مبلغ نیز پرداخت شده است.

وی درخصوص مجتمع توانبخشی ایثار گران عنوان کرد ۲۸ استان دارای مجتمع توانبخشی هستند رقم ۱۰۰ میلیارد برای به نتیجه رساندن مجتمع توانبخشی استان کهگیلویه و بویراحمد رقم زیاد است اما در طی سه سال و فاز به فاز می توانیم اجرا کنیم ضمن اینکه قرار شد مجتمع های توانبخشی با هزینه دولت احداث شود و بنیاد شهید هزینه تجهیز را پرداخت کند.

یک اقدام عجیب در دولت قبل!
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۹

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حضور رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان دهنده دسته گلی دیگر از دولت تدبیر در این استان بود.

سید علی احمدزاده در حاشیه نشست رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انحرافات در استخدام‌های سال‌های گذشته در استان اظهار کرد: در خصوص جذب ایثارگران و خانواده های شهدا در دولت قبل مشکلاتی در استان به وجود آمده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیمی را موظف به بررسی وضعیت صورت‌گرفته در استان کردیم تا معلوم شود که چرا فرزندان شهدا و ایثارگران جذب دستگاه‌های اجرایی نشدند و معلوم شد که انحراف در کار ایجاد شده بود.

وی ادامه داد: یک سهمیه ۲۵ درصد و یک سهمیه ۵ درصدی برای جذب داشتیم سهمیه ۲۵ درصدی برای فرزندان شهدا و جانبازان ۵۰ درصد به بالا و سهمیه ۵ درصدی برای فرزندان رزمندگانی بود که شش ماه جبهه به بالا داشتند که در دولت گذشته این سهمیه ها در استان جابجا شده بود.

استاندار گفت: انحراف به این شکل بود که ۲۵ درصد سهمیه به جای تعلق گرفتن به خانواده‌های شهدا به فرزندان کسانی تعلق گرفته بود که شش یا هفت ماه جبهه داشتند و برعکس.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تصمیم گرفتیم روند جذب در استان اصلاح شود و سهمیه ها سر جای خودشان باشند گفت: البته آن عده استخدام شده‌اند و دیگر کاری نمی‌توان انجام داد.

این مسئول افزود: با توجه به حجیم شدن دولت اکنون هیچ آزمونی برای استخدام جدید نداریم هر چند تعداد ۴۵۰ نفر در استان بازنشسته می شوند و بسیاری از ادارات ما با یک یا دو نفر کار را انجام دهند و چارت سازمانی آنها خالی است اما تلاش می‌کنیم که در صورت برگزاری هرگونه آزمون نظارت صحیح صورت گیرد تا خانواده‌های ایثارگران حقشان ضایع نشود.

همه در بنیاد شهید خادم مردم هستیم
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۵

گزارش کامل سفر معاون رئیس جمهور به  کهگیلویه و بویراحمد / بروز رسانی می شود ...

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمت در بنیاد شهید که به فرمان حضرت امام تاسیس شد مقدس است و نگاه دولت بسیج امکانات برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است.
سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جامعه ایثارگری نیازمند تکریم است و همه همکاران در رفتار خویش کرامت جامعه ایثارگری را حفظ کنند.

وی افزود: بستر سازی برای رشد وتعالی جامعه ایثارگری و قرار گرفتن در مسیر مرجعیت در جامعه از مهمترین رویکردهای تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

قاضی زاده هاشمی خطاب به همکاران اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : توفیق خدمت در بنیاد شهید را قدر بدانید و نیازهای جامعه ایثارگری را با رفتار توام با کرامت انسانی مجدانه پیگیری کنید.

وی ، مومن بودن ، مهربان بودن و مقتدر بودن را سه خصوصیت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و گفت : برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری از ظرفیت و امکانات استان بهره جویید و با صبوری و سعه صدر پاسخگوی جامعه هدف باشید.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ، برای حل مشکلات خود رویی جهت سرکشی به جامعه ایثارگری قول مساعد داد و گفت: در زمینه آمبولانس ، تجهیزات اداری و تکمیل مجتمع توانبخشی نیز بررسی و کمک خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: همه در بنیاد شهید خادم مردم هستیم برای رضایت مندی جامعه هدف تلاش مضاعفی داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و همه صحنه ها دین خویش را به انقلاب ادا کرده است و شایسته توجه است.
رضا پارسیان نژاد با بیان اینکه هر چه این استان دارد به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت: جامعه ایثارگران حماسه های بی بدیلی در طول حیات انقلاب خلق کردند که هر کدام می تواند سوژه یکی از فیلم های جهانی باشد.
وی گفت: رویکرد و توجه دولت سیزدهم به جامعه ایثارگری امید ویژه ای را بین ایثارگران بوجود آورده است و سفر حضرتعالی به استانها نشان از اهمیت خاص این دولت به حل مشکلات جامعه ایثارگری است.

پارسيان نژاد با بیان اینکه تیم مدیریتی استان در راس استاندار و معاونین و مجموعه ادارات همراهی و همکاری خوبی با بنیاد شهید دارند گفت: تلاش کردیم در بنیاد شهید جوانگرایی ، شايسته گزینی را مد نظر قرار دهیم و همه همکاران که عموما از جامعه ایثارگری هستند با روحیه جهادی و انقلابی در حال خدمت هستند.

مديرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت : اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا در سال گذشته‌ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با حمایت دولت در سال جاری به ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید که نشان از نگاه ویژه دولت به ساماندهي گلزار شهداست.

وی گفت: مجتمع توانبخشی و ورزشی ایثار بیش از ۱۷ سال نیمه کاره مانده است که امیدواریم به سفر حضرتعالی این پروژه سریعتر به بهره برداری برسد
وی گفت: ۷۵ درصد استان کهگیلویه وبویراحمد کوهستانی است که برای سرکشی به خانواده شهدا سیستم خود رویی جوابگو نیست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سرگردون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
فقط یک کلام به خدا اه شهدا شما مسءولین را خواهد گرفت شک نکنید
جانباز ۷۰ درصد استان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
سلام و درود
سفر خوبی بود
مردم وو جامعه ایثارگری بیش از۱۶ سال چشم انتظار بهره برداری از مجتمع توانبخشی و فرهنگی ورزشی ایثار استان هستند اما متاسفانه کمتر از سی درصد پیشرفت فیزیکی تا الان دارد
در این سفر مصوب شد ظرف سه سالو هر سال یک فاز ان به بهره برداری یرسد
همین یک مصوبه اگر اجرایی شود واقعا شاهکار است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار