تابناک هرمزگان// مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با صدور پیامی سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 04 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// در پیام علیرضا جعفرپور آمده است: در سومین سالگرد شهادت جان‌فدای انقلاب اسلامی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آن مرد آسمانی قرار داریم و فقدان وجود نازنینش هنوز بر سینه‌ها سنگینی می‌کند و تنها وعده صادقانه پروردگار در پیروزی نهاییِ مستضعفین و شور انتقام الهی است که عاشقان آرمان مقاومت را در غم فراقِ آن یار عزیز، نگاهبان است.

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود؛ ایشان نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و وطن‌دوستی بود.

اینجانب فرارسیدن سومین سالگرد شهادت جان‌سوز سردار شجاع سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) و تمامی دوستداران آن شهید والامقام و تمامی انسان‌هایی که دل در گرو آزادگی و ظلم‌ستیزی دارند، تسلیت عرض کرده، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علیرضا جعفرپور - مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار