معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: شهرستان سمیرم در آرامش کامل قرار دارد، اگر کسی بخواهد امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازد به صورت قاطعانه برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 02 January 2023

محمدرضا جان نثاری در جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم اظهار داشت: در جریانات اخیر تمام کفر و نفاق با امکانات کامل علیه نظام بسیج شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه‌های زیادی در کشور اتفاق افتاده است خاطرنشان کرد: هیچ یک از آنها مانند اتفاقات اخیر، جنگ ترکیبی نبوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: دشمن در ناآرامی‌های اخیر به اصطلاح بر روی گسل‌های مختلفی سوار شد که هر یک از این گسل‌ها واگرایی را علیه نظام و انقلاب ایجاد می‌کرد.

وی افزود: دشمنان کنونی از لحاظ نگرش، بینش و عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند اما در یک سو و به طور متحدانه عمل می‌کنند.

جان نثاری ادامه داد: این افراد شامل روشنفکران غرب زده، فتنه‌گران قبلی، فمینیست های بی دین، سکولارها، اوباش سازماندهی شده و شبکه‌ای، مفسدان اخلاقی، آسیب‌دیدگان اجتماعی و افرادی با اعتقاد نه چندان قوی بوده‌اند.

معاون استاندار اصفهان افزود: طراح این ناآرامی‌ها، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه، آلمان و عربستان سعودی هستند و شبکه سعودی اینترنشنال هدایت این میدان را در دست داشت.

وی با بیان اینکه شهادت شهید رضایی در شهرستان سمیرم زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، گفت: هدف دشمن براندازی نظام و اصل اسلام است اما کور خوانده‌اند و با این حال به هر شکلی تلاش می‌کنند تا با ایجاد جنگ داخلی در کشور ایران را به عنوان یک الگو در جهان نشان ندهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار