سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای تمامی اعضا لازم الاجرا است و هیچ قصور و کوتاهی در روند اجرای آن را نمی پذیریم.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 03 January 2023

 به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، دکتر عبدالوحید محمدی، در جلسه ستاد تسهیل استان، تصریح کرد: برای فعال شدن واحدهای نیمه راکد به عزم و هم افزایی دستگاه های اجرایی و بانک ها نیاز داریم.
وی با اشاره به فلسفه کاری این ستاد در ارائه راهکار و تصویب مصوبات برای کمک به تولید و رونق اقتصادی ادامه داد: ما در این جلسات باید کارهای مربوط به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را با تمامی توان انجام دهیم تا هم به تولید کمک شود و هم منجر به ایجاد اشتغال شود.
وی دستگاه ها را به تلاش بیشتر برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان فراخواند و تاکید کرد: وقتی فردی مسئولیتی را قبول می کند باید با تلاش مضاعف و بهره گیری از همه ظرفیت ها به دنبال ایجاد بستر برای رفاه بیشتر مردم باشد و نهایت توان خود را برای کمک به توسعه سرمایه گذاری در استان بکار بگیرد.
محمدی با تاکید بر اجرای تمامی مصوبات ستاد تسهیل اظهار داشت: مصوبات ستاد برای تمامی اعضا لازم الاجرا است و هیچ گونه سهل انگاری و کم توجهی در خصوص اجرای این مصوبات نباید وجود داشته باشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: با اجرای به موقع مصوبات علاوه بر اینکه اعتماد مردم در جامعه افزایش پیدا می کند از سوی دیگر زمینه مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان فراهم می شود.
در این جلسه 7 طرح تولیدی از جمله واحد صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین تولید کننده کاغذ و مقوا، شرکت سفیران صنعت طاها تولید کننده سیم و مفتول غیر فنری، واحد الکل جاویدان تولید اتانول،  واحد بسته بندی حبوبات، یک مجتمع ورزشی در گیلانغرب، هتل 5 ستاره کرمانشاه و  یک طرح کشاورزی بررسی شد که تصمیمات لازم برای حل مشکلات آنها اتخاذ شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار