فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل ذهاب گفت: خوشبختانه ملت ایران در حماسه‌های مختلف با حضور پر شور خود تلاش مستکبرین را برای ایجاد دشمنی و تقابل مردم با یکدیگر ناکام گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 30 December 2022

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک هفته بصیرت وحماسه ٩ دی اظهار کرد: همه می‌دانیم حماسه ٩ دی یکی از مهمترین حرکت‌های مردم ولایتمدار در حفظ و حراست از نظام اسلامی بود.

وی افزود: یک فصل جدیدی از هوشیاری، ولایتمداری و غیرت دینی و انقلابی در تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی رقم خورد، یکی از راز‌های ماندگاری حماسه ٩ دی حرکت حیرت انگیز مردم ایران اسلامی بود که به شکل خودجوش یک حرکت کاملا ایمانی از خود نشان دادند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: دقیقا همان نکته‌ای که رهبری فرمودند که در حماسه ٩ دی دست اراده الهی دیده شد و اگر نه این کار‌ها کار‌هایی نیست که با اراده امثال ما انجام گیرد، این کار خدا و دست قدرت الهی است، رهبری حماسه ٩ دی را یک حادثه ماندنی در تاریخ قلمداد کردند، به تعبیری روز ٩ دی روز نه گفتن ملت حسینی و عاشورایی به فتنه گران داخلی و خارجی است.

وی گفت: این روز به تعبیری روز آری گفتن به آرمان‌های نظام و بیعت دوباره مردم با امامین بود، در این روز مردم تیر‌های خلاص را بر پیکر دشمن زدند و با شناخت مسیر شهدا را انتخاب کردند، خوشبختانه مردم مسلمان و انقلابی ایران و قدرتمند به آن بخش از فرمایش رهبر پی بردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

بابلی ادامه داد: ما باید به دنبال تکلیف ولایت فقیه باشیم، نقش بی بدیل رهبری در پیش بینی، پیشگیری و مهار فتنه و آگاهی بخشی به مردم و در آن زمان که بحث تقلب در انتخابات دهم ریاست جمهوری مطرح شد فرمودند قانون فصل الخطاب است، امروز باید ابعاد و ریشه‌های فتنه‌های گذشته و جدید و نقشه‌هایی که برای جوانان دارند را تبیین کنیم و نسبت به آگاهی بخشی و هوشیاری در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی و مثلث شوم آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل صعود آگاهی بخشی برای مردم ایجاد کنیم، چون دشمنان به دنبال این هستند که مردم در مقابل مردم و مردم در مقابل نظام و نظام را در مقابل مردم قرار دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار