حجت الاسلام ديرباز
به گفته نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري: برخورد با متانت و سعه صدر شاخص ترين ويژگي نيروي انتظامي است.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 09 October 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،حجت الاسلام" عسگر ديرباز" بیان کرد: کارنامه نيروي انتظامي را قابل تحسين و درخشان عنوان کرد و اظهارداشت: اين نيروي مردمي در پايان دادن به درگيري ها و حوادث مختلف همواره با سعه صدر وارد عمل شده و با راهنمايي و توصيه هاي لازم به مردم آرامش مي دهد.

وي افزود: امنيت امروز کشور مرهون شجاعت و رشادت دليرمردان نيروهاي نظامي و انتظامي در عرصه ها و صحنه هاي مختلف است.

رييس دانشگاه جامع قم ادامه داد: بدون ترديد تلاش هاي مثبت نيروي انتظامي در جامعه باعث کاهش جرايم و ناامني شده و فضاي شاد و سالمي را براي مردم مهيا کرده است.

ويگفت: نيروهاي مخلص انتظامي شبانه روز براي آسايش مردم تلاش مي کنند و در راه مبارزه با اشرارحتي از جان خود نيز دريغ نمي کنند.

حجت الاسلام ديرباز اضافه کرد: نيروي انتظامي شهداي بي شماري را براي حراست از ميهن اسلامي و جان و مال مردم تقديم کرده و امروز نيز همچنان با اقتدار تمام جرات هر گونه تعدي و تجاوز را از دشمنان گرفته است.

وي به نقش برجسته نيروي انتظامي در استانهاي مرزي به خصوص در آذربايجان غربي اشاره کرده و گفت:استاني که علاوه برترکيبي از قوميتهاي مختلفدر لبه تيز هجمه هاياستکبار جهاني قرار دارد و توطئه هاي گوناگونيبراي مقابل هم قرار دادن نيروي انتظامي و مردم صورت مي گيرد، صبر و متانت اين نيروهاي مردمي درهاي فتنه را بر تمامي تفرقه افکنان بسته است.

وي افزود: اگر امروز شاهد وحدت و يکپارچگي مردم اين استان و ساير استانهاي مرزي و چند قوميتي هستيم ، حاصل ايثار و فداکاري اين نهاد توانمند است.

حجت الاسلام ديرباز خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي همواره در عرصه هاي مختلف همپاي ارتش و سپاه در تمام صحنه ها حرکت کرده و به نوعي مکمل خدمات ارتش و سپاه بوده است.

نماينده مردم استان آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري ، گراميداشت هفته نيروي انتظامي را ارج نهادن بر زحمات انسانهايي دانست که بي ادعا براي صيانت از وطن از جان و مال خود گذشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار