مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در سال جاری ۴٨٢ میلیون تومان تسهیلات به افراد دارای معلولیت بهزیستی اختصاص یافت که ۵ درصد از این میزان هم به زنان سرپرست خانوار تعلق گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ 26 December 2022

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ارائه تسهیلات به افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: سقف کمک هزینه ها ١۶ میلیون تومان است و به اعتبار اختصاص یافته بستگی دارد.

وی با بیان اینکه این میزان سال گذشته کمتر بوده و امسال با افزایش همراه بوده است، افزود: در سال جاری در این راستا ۴٨٢ میلیون تومان تسهیلات ارائه شد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۵ درصد از این میزان به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی و مابقی آن به افراد دارای معلولیت در استان تعلق گرفت.

وی یادآور شد: امسال برای صدور دفترچه ١۴٧١ نفر جهت بیمه سایر اقشار که متعلق بهزیستی است درخواست داده شد و به زودی برایشان صادر می شود.

محمدی در پایان به تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: پزشکان و پیراپزشکان می توانند با انعقاد قرارداد با بیمه سلامت به مددجویان بهزیستی خدمات ارائه می دهند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار