مدیر خانه مطبوعات قم از برگزاری مسابقات فوتسال بین خبرنگاران کشور و با نام «جام شهدای رسانه» به میزبانی خانه مطبوعات استان قم در بهمن ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 24 December 2022

به گزارش تابناک قم، فخرالدین یوسف‌پور گفت: برگزاری جام شهدای رسانه کشور، یک اتفاق خوب برای استان است و موجب همدلی اصحاب رسانه و تعامل بیشتر مدیران با آن‌ها خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات قم با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اظهار کرد: با این هدف و نیز در جهت افزایش تعامل خانه‌های مطبوعات استان‌ها، برگزاری یک دوره مسابقه ورزشی برنامه‌ریزی شد که در رشته فوتسال بین خبرنگاران کشور و با نام «جام شهدای رسانه» به میزبانی خانه مطبوعات استان قم در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین دوره جام شهدای رسانه امسال به نام شهید محمدمهدی شریفی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان قم شکل گرفته و امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان این رقابت‌ها هر سال برگزار شود.

یوسف پور با بیان اینکه برگزاری مسابقات از چند ماه قبل به خانه‌های مطبوعات استان‌ها اعلام و فراخوان آن منتشر شده، گفت: تاکنون خانه مطبوعات ١٨ استان به طور رسمی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و شرایط شرکت در مسابقات را پذیرفته‌اند.

وی یکی از شرایط شرکت تیم‌ها را عضویت داشتن بازیکنان آن‌ها در خانه مطبوعات استانی یا دارابودن پرونده در سامانه خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا برقراری بیمه رسانه ذکر کرد و افزود به منظور تقویت تیم‌ها هر استان می‌تواند از دو بازیکن آزاد و خارج از حوزه رسانه نیز استفاده کند.

مدیر خانه مطبوعات استان قم در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط خانه مطبوعات و شرکت یاران کریمه به عنوان مجری مسابقات، ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، این رویداد ملی با میزبانی شایسته و همراه با برنامه‌های جنبی و فرهنگی که پیش‌بینی شده برگزار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار