مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در شب یلدا حدود سه هزار سبد غذایی و خوراکی بین خانواده های مددجو و نیازمندان استان توزیع می شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 21 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا طاهری  اظهار داشت: این بسته های غذایی شامل میوه، شیرینی ، تنقلات، مرغ ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی است که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر ، سپاه استان و گروه های خیریه تدارک دیده شده اند.

وی به دیگر برنامه های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره کرد و افزود: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران ، در شب یلدا تعدادی از مدیران استان و شهرستان ها با همراهی مدیران کمیته امداد با حضور در منازل تعدادی از خانواده های نیازمند بخصوص خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها را بررسی خواهند کرد.

طاهری ضمن دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یادماندنی و دلجویی از خانواده های نیازمند گفت: کمیته امداد در همه شهرستان ها و مناطق استان آمادگی دارد زمینه حضور این افراد در کنار خانواده های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان در شب یلدا را فراهم نماید.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در سخنانی گفت: کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در مناسبت های گوناگون و در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و امدادرسانی به آنان همکاری های مشترک و گوناگونی با هم دارند.

غلامرضا علی محمدی افزود: اکنون نیز با توجه به در پیش بودن آیین بلدا با همکاری کمیته امداد، هلال احمر و جامعه خیرین این تعداد بسته های خوراکی تهیه و به مناسبت شب یلدا در اختیار خانوادهای نیازمند قرار می گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار