مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: برنامه‌های یوم‌الله نهم دی ماه باید متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 20 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ۲۸ آذرماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی‌ماه که در سالن جلسات حمد حیدری استانداری ایلام برگزار شد، با بیان اینکه مراسم ساعت ۱۰ صبح قبل از خطبه‌های نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه شعار نهم دی امسال، «حماسه نهم دی میثاق مردم با رهبری مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» است، افزود: این آیین در نقاط مختلف استان ایلام در مصلی‌ها و مساجد و مکان‌های برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

فرشید زرگوش، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در این نشست، گفت: برنامه‌های یوم‌الله نهم دی ماه باید متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه در سال ۸۸ بساط فتنه را با حضور اقشار مختلف مردم جمع کرد، افزود: با توجه به شرایط امروز کشور و حوادث و اغتشاشات اخیر برنامه‌های یوم الله نهم دی باید به گونه‌ای برگزار شود که شاهد حضور دشمن شکن اقشار مختلف مردم در این مراسم باشیم.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام با بیان اینکه حضور نهم دی ماه سال جاری با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان می‌تواند بساط اغتشاشات اخیر را در استان نیز جمع کند، تأکید کرد: اساس فتنه سال ۸۸ بهانه‌ای به نام تقلب در انتخابات بود و در واقع دشمنان اصل نظام و انقلاب را هدف قرار دادند، ولی امسال با خرد جمعی و با استفاده از تجربیات نهم دی ماه امسال در ۱۳ آبان‌ماه مردم خوب پای کار بوده و به صحنه آمدند، هر جا مردم پای کار بیایند، دلگرمی برای مسئولان است و دشمنان نیز از توطئه‌های خود مأیوس خواهد شد.

وی اضافه کرد: جنگ امروز، جنگ ترکیبی است که دشمنان با ابزارهای مختلف آن را ایجاد کرده و با طرح مباحث قومیتی و حقوق بشری تلاش می‌کنند جوانان و نوجوانان را هدف قرار دهند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام با بیان اینکه جهاد تبیین یک وظیفه است، گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حوزه فرهنگ، تفکرسازی و جهاد تبیین باید وارد عرصه شوند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار