عیادت استاندار گیلان از مادر شهیدان یوسفی
کد خبر: ۱۰۸۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 19 December 2022

عیادت استاندار گیلان از مادر شهیدان یوسفیعیادت استاندار گیلان از مادر شهیدان یوسفی

استاندار گیلان با حضور در منزل شهیدان یوسفی از مادر بزرگوار شهیدان محمد، قدرت اله و محمود یوسفی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز(یکشنبه) با حضور در منزل شهیدان محمد، قدرت اله و محمود یوسفی در پیربازار رشت، از مادر عزیز این شهیدان والامقام که در بستر بیماری است، عیادت کرد و در جریان روند درمان بانو کبری رضازاده قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهدا، خانواده معزز شاهد و ایثارگران بویژه مادران شهدا را اسوه بی بدیل صبر و استقامت در راه رضایت خداوند متعال عنوان و اظهار کرد: باید با بهره مندی از سیره و روش و عمل به وصایای شهیدان و خدمت صادقانه به مردم ولایتمدار، قدردان ایثار و شجاعت این ستارگان درخشان نظام اسلامی ایران باشیم.

دکتر عباسی تصریح کرد: خانواده شهدا بعنوان سند زنده ایران اسلامی، سرمایه های ارزشمند انقلاب و مایه افتخار و برکت جامعه  هستند.

وی از مادر شهیدان یوسفی خواست تا برای موفقیت و اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعا کند.

مقام معظم رهبری در سفر خویش به گیلان در سال ۸۱ با حضور در منزل شهیدان یوسفی با پدر و مادر این شهید دیدار و قرآن کریمی را به این دو عزیز و سایر اعضای خانواده تقدیم کردند.

شهیدان محمد، قدرت ا... و محمود یوسفی در سال‌های 63، 64 و 65 در مناطق عملیاتی مریوان، اشنویه و شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار