دستاورد آذرماه شرکت "به پرداخت ملت"
شرکت "به پرداخت ملت" نیمه دوم سال ۱۴۰۱ را در حالی دنبال می‌کند که توانست رشد درآمد ۱۶.۵ درصدی را در آبان ماه کسب کند همچنین افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی از سود انباشته را ثبت نماید.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 19 December 2022

افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی تا رشد درامد ۱۶ درصدی نماد

به گزارش تابناک تهران به نقل از  نبض فناوری، شرکت به پرداخت بانک ملت در مجمع فوق العاده خود با حضور ۹۳.۴۲ درصدی اعضا موفق به تصویب افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی از محل سود انباشته شود. به طوری که سرمایه شرکت از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۸۰۰ میلیارد تومان برسد و با تصویب افزایش سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه ثبت شرکت افزوده شد.
شهریار خلیلی مدیرعامل نماد" پرداخت" در مجمع فوق العاده شرکت اعلام کرده بود که این افزایش سرمایه دارای چهار هدف افزایش تعداد دستگاه‌های پوز فروشگاهی با نصب ۱۵۰ هزار پایانه جدید و نوسازی ۱۰۰ هزار پایانه، افزایش توان مالی شرکت و دستیابی به جایگاه مناسب در مقایسه با شرکت‌ها و توسعه برنامه‌های عملیاتی شرکت، استفاده از معافیت مالیاتی بودجه سال جاری و افزایش کسب درآمد و توانایی انجام امور جاری است.
افزایش سرمایه شرکت همزمان با دستاورد کسب سود ۱۶.۵ درصدی نماد "پرداخت" در عملکرد آبان ماه سال جاری نشان می‌دهد که این شرکت ۳۲۱ میلیارد تومان در آمد شناسایی کرده است که نسبت به ۲۷۵ میلیارد تومان درآمد در مهرماه سال جاری نشان از رشد قابل توجهی می‌دهد.
فعالیت و درآمد شرکت "به پرداخت بانک ملت" در حوزه کارمزد تراکنش ها، پشتیبانی پایانه ها، تولید نرم افزار و خدمات شارژ است.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده این نماد بورسی در کدال، در زمینه خدمات و فروش در آبان ماه امسال از خدمات شارژ ۱۵۴ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که این رقم در مهرماه امسال ۱۴۵ میلیارد تومان بوده است.
کارمزد تراکنش‌ها نیز برای شرکت "به پرداخت" بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان در آبان ماه درآمد شناسایی کرده است و از پشتیبانی پایانه‌ها ۱۶ میلیارد تومان و از تولید نرم افزار فقط در آبان ماه بیش از ۶ میلیارد تومان درآمد نشان می‌دهد.
شرکت "به پرداخت ملت" از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه یعنی ۸ ماهه بیش از ۲.۳۲۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که این رقم در مقایسه با سال مالی ۱۴۰۰ رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد. به طوری که درآمد شناسایی شده این نماد بورسی در سال مالی ۱۴۰۰ یعنی در ۱۲ ماه، بیش از ۳.۰۵۸ میلیارد تومان به ثبت می‌رسد.
به گفته مدیرعامل این شرکت، به پرداخت ملت به پشتوانه برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها توانسته است روند صعودی در افزایش سهم بازار به دست آورد و هم‌اکنون نیز به لحاظ مبلغی با ۲۰.۵ درصد سهم بازار در جایگاه نخست قرار دارد. در این میان سهم "به‌پرداخت ملت" از تعداد و مبلغ تراکنش‌های موبایلی ۵۰ و ۵۱ درصد بوده و در تعداد تراکنش‌های اینترنتی و درگاه‌های پرداخت نیز بیش از ۲۱ درصد سهم بازار و از لحاظ مبلغ تراکنش‌ها نیز این سهم بیش از ۳۳ درصد است و تا پایان سال با توافق مشتریان بزرگ، جهش بزرگی را در این زمینه کسب خواهد کرد.
سهم بازار "به پرداخت ملت" از کارتخوان‌های فروشگاهی نیز ۱۸.۵ درصدی از تعداد وسهم ۱۸.۲۶ درصدی از مبلغ را به خود اختصاص می‌دهد. از سوی دیگر بیشترین سهم از تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ با کسب سهم ۳۰.۵۷ درصد را دارد. همچنین دارای بیشترین سهم از مبلغ تراکنش‌های خرید با کسب سهم ۲۰.۴۷ درصد و مبلغ پرداخت قبض و شارژ با کسب سهم ۱۵.۲۲ درصد است.

 

 

گزارش فعالیت "به پرداخت ملت" در آبان ماه ۱۴۰۱

افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی تا رشد درامد ۱۶ درصدی نماد  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار